کد خبر: ۴۲۳۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
نشست‌هاي گفتماني جبهه پایداری در ايستگاه دانشگاه علم و صنعت؛

ايستگاه نشست هاي دانشجويي جبهه پايداري انقلاب اسلامي عصر روز سه شنبه به دانشگاه علم و صنعت رسيد و دكتر محمد سليماني، ‌دكتر زهره طبيب زاده، دكتر حسين طلا و حجت الاسلام و المسلمين دكتر محمود نبويان از اعضاي ارشد فهرست انتخاباتي جبهه پايداري  به صراحت به بيان نظريات‎شان پرداختند.

به گزارش رجانيوز، دكتر سليماني استاد تمام دانشگاه علم و صنعت اولين سخنران اين همايش بود. وي در ابتداي سخنانش گفت: اگر هر دولت و مجلسي از گفتمان امام(ره) زاويه بگيرند، به همان ميزان در چشم ملت ذليل و خوار خواهند شد.

وي ادامه داد: در سوم تير نيز مجدداً فرصت بلند كردن پرچم گفتمان امام پيش آمد و يك مرتبه كشور در تمام ابعاد اعم از سياسي و فناوري به پيش ‌رفت.

اين عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: اين گفتمان در اجزاي مختلف كشور و انقلاب مطرح است و هر كس خود را «من» تلقي كند، اين امر نشانه ايجاد انحراف در او است.

سليماني با بيان اينكه "گفتمان امام و پايداري تفكر ناب انقلاب اسلامي است"، خاطرنشان كرد: اين گفتمان در مواجهه با خودخواهان و كساني ايستاد كه خود را صاحب اين مملكت مي‌دانستند.

وي خاطرنشان كرد: خيلي‌ها در طول سه دهه گذشته تلاش كردند كه گفتمان پايداري امام(ره) را از بين ببرند به همين دليل اشخاصي همچون مصدق را به عنوان جانشين مطرح كردند، اما ملت قبول نكرد.

اين عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه پيشرفت‌هاي عمده در اين كشور مربوط به گفتمان امام و پايداري است، افزود: در صحنه‌هاي علمي و فرهنگي گفتمان پايداري امام اثرگذار بوده است.

دكتر سليماني ادامه داد: علت مخالفت غربي‌ها با ما به خاطر نفت و معادن‌مان نيست، بلكه آنها با گفتمان امام(ره) مخالفند، در سوم تيرماه 84 پرچم گفتمان امام(ره) بلند شد و ديديم كه در طول اين سال‌ها كشور در همه ابعاد به صورت جهشي پيشرفت كرد.

وزير سابق ارتباطات و فن آوري اطلاعات در ادامه با تمجيد از آيت‌الله مصباح يزدي گفت: آيت‌الله مصباح يزدي اين انسان دورانديش كه همه وجودش بصيرت است، با دانستن ارزش اين گفتمان بر تداوم آن تاكيد كرد و بر اساس اتفاقاتي كه در دولت ايجاد شد، تصميم گرفته شد كه اين جبهه تشكيل شود تا رويش‌هاي بعد از سوم تير را دوباره سازماندهي كند. وي خاطرنشان كرد: اين گفتمان، گفتماني است كه در درون جامعه ايران مطرح است و برگرفته از تفكر اصيل انقلاب اسلامي است و در مقابل زياده‌خواهان و بدخواهاني كه خود را حق مي‌دانند و ديگران را ناحق مي‌دانند، ايستاده‌ است.

وي افزود: مرجع اصلي اين گفتمان، امام(ره) است، هر چند كه عده‌اي مي‌خواستند در جامعه ما افراد ديگري را جايگزين امام(ره) كنند، اما موفق نشدند. ما وقتي سخن از ساده‌زيستي به زبان مي‌آوريم، عده‌اي ناراحت مي‌شوند يا وقتي مي‌گوييم كه مسوولان بايد در گفتمان رهبري و امام(ره) حركت كنند، سخنان ديگري مي‌گويند.

دكتر محمد سليماني بيان داشت: آنچه مهم است نگاه و گفتمان، ساده زيستي و مطالبه مردم است و ما بايد با تشريفات مبارزه كنيم و اگر مسئولان واقعاً در راستاي گفتمان امام و رهبري قدم به قدم عمل كنند، سرعت پيشرفت ما ده ها برابر خواهد شد. بايد كشور را ساخت، اما ريخت و پاش نكرد.

نبايد شاهد باشيم بودجه روي ميز باشد و مجلس تعطيل!/ فردي مثل مهاجراني كه يا وكيل بود يا وزير يا معاون وزير و وقتي كه به وي گفتند بنشين، رفت دست به دامن دشمن شد!

اين عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: برنامه‌هاي اقتصادي و خدماتي بايد مردم محور باشد، نه جناح محور و گروه محور. مسئولان بايد پاسخ دهند چرا بايد اداري كار كرد و چرا بايد شاهد اين همه تعطيلي در كشور باشيم.

وي گفت: دولت نهم نشان داد كه مي توان 12 ساعت در روز كار كرد و نبايد شاهد اين باشيم كه قانون بودجه روي ميز باشد و مجلس تعطيل باشد. وقتي كه با تحريم مواجه‌ايم و كشور با مسائل ديگري دست و پنجه نرم مي‌كند، چرا بايد مجلس تعطيل شود؟
 
سليماني با بيان اينكه چرا بايد شاهد باشيم كه يك عده هميشه وزير، نماينده و يا مسئول باشند، گفت: فردي مثل مهاجراني كه يا وكيل بود يا وزير يا معاون وزير و وقتي كه به وي گفتند بنشين، رفت دست به دامن دشمن شد.

وي با اشاره به توليد ماهواره از سوي دانشجويان دانشگاه علم و صنعت بيان داشت: افتخار اين امر براي دانشجويان علم و صنعت است و بايد براي آن يك جشن بزرگي از سوي رياست اين دانشگاه برگزار شود.

كانديداي جبهه پايداري در ادامه با اشاره به اينكه توليد علم و فناوري و جهاد اقتصادي دو حوزه مد نظر مقام رهبري است، افزود: در مجلس نهم يكي از نكاتي كه بايد برجسته شود توليد علم و فناوري است.

مصداق، روش‌ها، راهكارها، اولويت‌ها، انتخاب كانديداها و تركيب آنها تفاوت ما با جبهه متحد را نشان مي دهد/ جبهه متحد نمي تواند همه اصولگرايان را تحت پوشش قرار دهد/ عقل حكم نمي كند ساكتين فتنه رئيس شوند

سليماني با بيان اينكه جبهه پايداري قبل از جبهه متحد ايجاد شد، تاكيد كرد: بحث جبهه پايداري فقط حضور در انتخابات نيست، بلكه بحث ما گفتماني و دراز مدت است.

وي با بيان اينكه جبهه پايداري جبهه گفتماني است و بايد آن را ادامه دهيم، يادآور شد: ‌به قول آيت الله خوشوقت بايد ما پايه و پاي‎دار باشيم.
 
كانديداي جبهه پايداري در خصوص عدم اتحاد با جبهه متحد اصولگريان افزود: اتحاد گاهي ممكن نيست؛ چون وقتي تفاوت‌ها از حدي بيشتر مي‌شود، جمع كردن آن ممكن نيست.

دكتر محمد سليماني با بيان اينكه تفاوت ديدگاه‌ها بسيار زياد است، خاطرنشان كرد: مصداق، روش‌ها، راهكارها، اولويت‌ها، انتخاب كانديداها و تركيب آنها تفاوت ما را نشان مي‌دهد. ما با دوستان جبهه متحد اختلاف نظرهاي زيادي داريم كه نمي‌شد با وجود اين اختلافات به ليست واحد رسيد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: ما از همان ابتدا هم به دوستان گفتيم كه ساز و كار جبهه متحد همه اصولگرايان را پوشش نمي‌دهد و از ليستي كه آنها ارائه داده‌اند، هم مي‌توان اين را مشاهده كرد و وقتي امروز مي‌بينيم كه 13 جبهه در تهران تشكيل شده، درستي نظر ما به تاييد مي‌رسد.

عضو ارشد جبهه پايداري همچنين با يادآوري اين‌كه برخي مي‌گفتند فردي كه مقبوليت دارد، بايد در ليست قرار گيرد، گفت: چنين چيزي در مشي حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري ديده نشده است، اگر كسي اصلح است، ما وظيفه داريم كه او را به جامعه بشناسانيم، نه اين‌كه سراغ افرادي برويم كه اصلح‌تر از آنها وجود دارد، اما به اندازه آنها معروف نيستند.

وي اداه داد: ما معتقديم مديريت جامعه نبايد آن‎قدر بسته باشد كه يك نفر هفت دوره نماينده مجلس باشد يا كسي كه در جريان فتنه مي‌توانست با گفتن جمله‌اي فضا را تغيير دهد و از گفتن آن جمله دريغ كرد، اين فرد را جبهه متحد رييس خود مي‌كند.

كانديداي جبهه پايداري با اشاره به اينكه پايداري ارائه مشاوره به مردم است، يادآور شد: در هيچ كجاي دين، انقلاب و گفتار رهبري نيست كه فرموده باشند آدم اصلح را معرفي نكنيد. ‌امام و مقام معظم رهبري معتقدند كه بايد اصلح را به مردم بشناسانيم تا شاهد نباشيم كه يك نفر هفت و يا شش دوره نماينده باشد؛ در حالي كه در اين كشور قحط‌الرجال نيست.

وي با يادآوري اينكه ‌بايد انتظارات مردم را برآورده كنيم، اضافه كرد: در فتنه 88 بسياري از افراد كه مي توانستند با سخنان خود جلوي بسياري از خسارت ها را بگيرند، سكوت كردند؛ حال ما معتقديم كه عقل حكم مي كند كه اين فرد نمي تواند رئيس بشود.

اين عضو جبهه پايداري در ادامه با اشاره به اقدام اخير سايت «الف» مبني بر معرفي رئيس مجلس از ميان 30 نفر ليست تهران گفت: ما در جبهه پايداري به دنبال اين بازي هاي سياسي نيستيم.

پاسخ نبويان به انتقادات يك دانشجو/ نخست وزير ‍‍ژاپن به جليلي چه گفت

در ادامه اين نشست حجت الاسلام و المسلمين دكتر نبويان خطاب به دانشجويي كه پشت تريبون حاضر شده و ادعا مي‌كرد كه در كشور عدالت نيست و در سخنان خود، كليه مسئولان را زير سوال برد، گفت: از اين دانشجو بايد پرسيد كه آيا عدالت در كشور نيست كه به اين راحتي مي‌توانيد پشت تريبون حاضر شده و تمامي اركان كشور و نظام را زير سوال ‌ببريد.

وي خطاب به اين دانشجو كه ادعا مي‌كرد هيچ پيشرفتي را در طول حاكميت اصولگرايان شاهد نبوديم، گفت: همين توليد ماهواره كه از سوي دانشجويان دانشگاه علم و صنعت صورت گرفته است، آيا توليد علم نيست و آيا اين امر پيشرفت محسوب نمي‌شود؟

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي به پيشرفت‌هاي ايران در عرصه نانوتكنولوژي و فناوري‌هاي هسته‌اي اشاره و خاطرنشان كرد: نمي‌دانم شايد از ديد شما اينها واقعيت نيستند.

دكتر نبويان در خصوص توهين اين دانشجو به آيت الله مصباح مبني بر اينكه وي دستور ترور حجاريان را داد، بيان كرد: تعجب مي‌كنم از فردي كه ادعا مي‌كند كه دانشجوي ارشد است و تحت تأثير دروغ پردازي‌هاي از جنس روشن فكري قرار مي گيرد.

وي ادامه داد: سوال من از اصلاح طلبان اين است كه چرا اين‎قدر دروغ مي‌گويند و از شما دانشجو مي‌پرسم كه شما از آيت الله مصباح چه ديده‌ايد؛ آيا خانه و زندگي‎اش و خورد و خوراكش بهتر از شماهاست؟

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: آيت الله مصباح جلوي انحرافات اصلاحات ايستاد.

دكتر نبويان به سخنان سعيد جليلي و ديدارش با نخست وزير ژاپن اشاره و خاطرنشان كرد: آقاي جليلي مطرح كرد در نشستي كه با نخست وزير ژاپن داشته است، وي مطرح مي‌كند كه دليل رأي آوردن من اين بود كه به مردم وعده دادم كه چرا بايد آمريكايي‌ها در خانه ما حضور داشته باشند.

وي با طرح اين سوال كه آيا پيشرفت اين است كه ما ناموس خود را در اختيار بيگانگان قرار دهيم، ادامه داد: حكومت بايد ابزاري براي تبليغ دين باشد كه ما نتوانستيم به اين اهداف برسيم.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي خطاب به دانشجويان با طرح اين سوال كه پيشرفت يعني چه و آيا از نظر شما عدالت و نظم اهميت دارد و غيرت و ناموس هيچ ارزشي ندارد، گفت: عدالت و پيشرفت بايد منجر به عبوديت و تحقق ارزش‌ها شود.

وي بزرگترين دغدغه جبهه پايداري را در حوزه فرهنگ دانست و افزود: نبايد شاهد پخش موسيقي‌ها و برنامه‌هاي نامناسب در صدا و سيما باشيم.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه ما بايد نخبگان جامعه را بسازيم، تاكيد كرد: متأسفانه در دانشگاه‌هاي ما روانشناسي و جامعه‌شناسي‌مان ضد دين است.

دكتر نبويان با بيان اين مطلب كه علوم سياسي سكولار ضد دين در دانشگاه‌هاي ما تدريس مي‌شود، بيان داشت: تا زماني كه تعريف درستي از انسان ارائه ندهيم و فكر را در نرم افزار علوم انساني نياوريم، هنرمندان و مديران ما همين هنرمندان و مديران خواهد بود. بايد در مركز توليد فكر يعني دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه شاهد توليد فكر و انديشه براساس انديشه‌هاي اسلامي باشيم.

اگر عدالت حاكم مي‌شد امثال مهدي هاشمي و فائزه هاشمي بايد در زندان مي‌بودند/ جبهه پايداري، حركت جريان اصولگرايي به سمت خلوص است

خانم دكتر طبيب زاده نيز از سخنرانان نشست روز گذشته دانشگاه علم و صنعت بود كه او نيز با صراحتي قابل تقدير به بيان نظرياتش پرداخت. اين استاد دانشگاه در ابتداي سخنانش گفت: غالب انديشه انسان در پيشرفت كه مبتني بر انديشه هاي ماركسيست و ليبراليست بوده است، در شرايط فعلي به شكست انجاميده است.

وي با بيان اينكه اروپا و آمريكا امروز دچار بحران شده است، افزود: برخي از افراد جريان داخل كشور نيز مانند بهزاد نبوي و سايرين كه عنوان غرب‌زده را مي‌توان براي آنها انتخاب كرد و ديدگاهشان به نظام اقتصادي غرب نزديك‌تر بود نيز به تبع‌ آن، شكست ديدگاه‌هاي خود را شاهد هستند.
 
عضو جبهه پايداري عنوان كرد: دو رويكرد و نگاه ماركسيستي و ليبرالي امروز به بن‌بست رسيده است.
 
دكتر طبيب زاده با اشاره به دليل حضور خود در ليست جبهه پايداري گفت: بسياري از اعضاي جبهه پايداري پا به عرصه ميدان گذاشتند تا بتوانند در زمينه‌هاي مختلف علمي، فكري، فرهنگي، آموزشي و اقتصادي كشور به پيشرفت دست يابند.

وي بيان كرد: در دوران هشت ساله اصلاحات برخي با عنوان روشن‎فكر ديني ايده‌هاي خود را به ‌عنوان اصلاحات در زمينه‌هاي مختلف كشور پياده كردند.

اين عضو جبهه پايداري ادامه داد: گروه اصولگرايان نيز به‌خصوص طي شش سال‌ اخير تلاش‌هايي را براي از بين بردن آثار و عملكرد اصلاح‌طلبان در عرصه هاي فرهنگي‌ و سياسي كشور انجام داده‌اند.

دكتر طبيب‌زاده با تأكيد بر اينكه جبهه‌ پايداري، حركت اصولگريان به سمت خلوص است، گفت: اگر دو جريان اصول‎گرايي حاضر در مجلس كفايت مي‌كردند و از عهده كار به خوبي برمي‌آمدند، نيازي نبود كه آقاي دكتر نبويان از پژوهشكده آموزشي خود از قم و بنده تحصيل و معلمي خود را رها كنيم و دغدغه قانون‎گذاري در كشور را داشته باشيم.

وي پيگيري مسائل فرهنگي را از جمله مهم‌ترين برنامه‌هاي خود براي مجلس نهم دانست و خاطرنشان كرد: پي‏گيري بحث عفاف و حجاب كه در مجلس و دولت بشدت سردرگم و فَشل است، يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي من خواهد بود.

اين عضو جبهه پايداري با بيان اينكه ديد دولت نهم و دهم در حوزه فرهنگ به شكل سخت‌افزاري بوده است، گفت: اعتقادمان اين است كه اگر تفكر جبهه پايداري در مجلس وارد شود، قطعاً شاهد تلاش‌هاي مهمي در عرصه نظارت خواهيم بود.

دكتر طبيب زاده افزود: نظارت مجلس بايد بر عملكرد دستگاه‌هاي فرهنگي كشور بيشتر باشد.

اين استاد دانشگاه در پاسخ به سوال و انتقاد يكي از دانشجويان مبني بر اينكه به نظر من دانشجو، پيشرفتي در كشور حاصل نشده است، گفت: اميدوارم اين دانشجو نيازي به كبد، قرنيه، قلب و پيوند هم‎زمان مغز و استخوان نداشته باشد؛ زيرا من مي‌توانم آدرس مراكز و بيمارستان‌هايي كه امروز مي‌تواند اين عمل‌هاي بسيار سنگين را انجام دهند، به او بدهم.

اين عضو جبهه پايداري ادامه داد: امروز بيش از 800 مراكز درماني و بيمارستان‌هاي ما پيوند زانو و مغز استخوان را انجام مي دهند.

دكتر طبيب زاده با بيان اينكه در بخش پزشكي مي‌توانم آمارهاي پزشكي ارائه دهم، گفت: عدالتي كه اين دانشجو از آن دم مي‌زند، حكم مي‌كند در مورد چيزي كه از آن اطلاع دقيقي نداريم، صحبت نكنيم  يا غيرمنطقي نظر ندهيم.

وي در واكنش به اظهار نظر يك دانشجو كه عنوان كرد جاي شما در اين صندلي براي حضور در مجلس شوراي اسلامي نيست، گفت: حتماً اين دانشجو معتقد است كه جاي اشخاصي نظير آقاي كديور، مهاجراني و علي افشاري كه در محفل شاهزاده سعودي شركت مي‌كنند و حتي شاهزاده‌هاي عربي نيز از فساد آن جشن انتقاد مي‌كنند، در اين مكان است.

اين عضو جبهه پايداري با تاكيد بر اينكه قطعا عدالت قضايي در كشور ما دچار مشكل است، خاطرنشان كرد: اگر عدالت حاكم مي‌شد، امثال مهدي هاشمي و فائزه هاشمي بايد امروز محكوم شده و در زندان مي‌بودند.

وي با تاكيد بر اينكه انديشه غالب اقتصادي جهان كه بر پايه ليبرال و ماركسيسم استوار بوده، امروز به شكست رسيده است، گفت: اروپا امروز دچار بحران شده است و برخي از جريان‌هاي داخل كشور هم مانند بهزاد نبوي كه از اين ديدگاه‌ها استقبال كرده و در راستاي آن حركت مي‌كردند نيز به فراموشي سپرده شده‌اند.

اين عضو جبهه پايداري تاكيد كرد: نظر بسياري از مدعيان اصلاح طلبي به نظام اقتصاد غرب نزديك‌تر بود و اين در حالي است كه اين دو تفكر به بن بست رسيده است.

دكتر طبيب زاده ادامه داد: جمعي از كساني كه تحت عنوان جبهه پايداري به عرصه آمده‌اند، اميدوارند بتوانند آثار نادرست فرهنگي، سياسي و اجتماعي را كه اصلاح طلبان با عنوان روشنفكر ديني طي هشت سال  مطرح كرده‌اند و اصولگراياني كه طي شش سال به ميدان آمدند و نتوانستند در اين زمينه موفق عمل كنند، برطرف كنند.

وي خاطرنشان كرد: جبهه پايداري، حركت جريان اصول‎گرايي به سمت خلوص است.

پاي‎بندي به اصول موجب اقتدار كشور مي شود/ كدهايي درباره اقتدار انقلاب اسلامي ايران

دكتر حسين طلا هم آخرين سخنران نشست ديروز جبهه پايداري بود كه در ابتداي سخنانش با بيان اينكه هر بار كه موضوع عدالت مطرح مي‌شود، موضوع حق نيز در برابر آن مطرح مي‌شود، گفت: حقي كه در جاي خود قرار بگيرد، يكي از نشانه‌هاي وجود عدالت است.

وي با بيان اينكه گاهي اوقات اين عدالت در حوزه اقتصاد مطرح مي‌شود، بيان داشت: در اين ميان بحث اصالت به نيروي كار يا نيروي انساني و غيره مطرح مي‌شود و نظريات اقتصادي مختلفي در ادامه آن شكل مي‌گيرد.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينكه حقوق اجتماعي از زيرمجموعه‌ها و بسترهاي عدالت اجتماعي است، گفت: يكي از اين حقوق، حقوق انتخاباتي است.

طلا با تاكيد بر اينكه در انتخابات يك سري از افراد نامزد كرسي‌هاي مجلس شده‌اند، گفت: در حوزه تنقيح قوانين كشور و مجلس ما نيازمند پيگيري جدي هستيم.

وي با بيان اينكه بودجه‌اي كه صرف هزينه‌هاي جاري كشور مي‌شود بايد در مجلس چكش كاري شود، خاطرنشان كرد: بنابراين مجلس جايگاه مهمي را براي رسيدن به عدالت اجتماعي دارد.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي افزود: دو نگاه در مورد مجلس در حال حاضر وجود دارد، يك نگاه مبني بر اينكه نبايد با نگاه آرمانگرايانه به مسائل نگاه كرد بلكه بايد معقولانه آنها را مورد بررسي قرار داد.

طلا با تاكيد بر اينكه انتقادي به اين نگاه وارد است، خاطرنشان كرد: برخي معقتدند پاي‌بندي به اصول نوعي نگاه آرمان‌گرايانه است و از عقل و منطق فاصله خواهد داشت.

وي با تاكيد بر اينكه نگاه معقولانه مبتني بر اصول است، گفت: امام (ره) هرجا پاي اصول ايستادند براي كشور و ايران افتخار بدست آوردند و همين باعث اقتدار كشور شد، به عنوان نمونه، حكم تاريخي امام(ره) براي سلمان رشدي در حالي كه با انتقاداتي مطرح بود اما چون تنها مبتني بر عقل بود، باعث اقتدار جهان اسلام شد.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينكه اگر بخواهيم از اصول انقلاب چشم‌پوشي كنيم، ديگر چيزي از انقلاب باقي نمي‌ماند، خاطرنشان كرد: با پايبندي به اين گفتمان كه گفتمان جبهه پايداري برگرفته از آن است از همان روز اول كشور در برابر فشارهايي كه به ايران وارد شد، مقاومت كرد و در مسير پيشرفت و توسعه قرار گرفت.

طلا تاكيد كرد: نگاه امام در پاي‎بندي به اصول و مكتب باعث شد ما امروز 213 هزار شهيد را كه 80 درصد آنها زير سي سال هستند، تقديم انقلاب كنيم.

وي در ادامه سخنان خود در دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به انتقاد و سوال دانشجويي مبني بر اينكه ايران هيچ پيشرفتي در طي سال‌هاي گذشته نكرده است و اگر پيشرفتي كرده است، من دانشجوي ارشد بايد نسبت به آن آگاهي پيدا مي كردم، گفت: كشورهاي غربي و كارشناسان خارج از كشور به پيشرفت‌هاي ما اذعان مي‌كنند اما خود ما ظاهرا به خودباوري و باور كردن دستاوردها و پيشرفت‌هاي خود نرسيده‌ايم.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اشاره به نقل قول نشريه علمي نيوزويك گفت: در اين نشريه اعلام شده است كه توانايي ايران در علوم فضايي بسيار است تا حدي كه از سطح توقع جهاني نيز فراتر رفته است.

حسين طلا با يادآوري سخنان مجري تلويزيوني‌ اي.‌سي‌.سي گفت: ايران از نظر نظامي بسيار قوي شده است؛ زيرا اگر چيزي غير از اين بود امريكا بارها به ايران حمله كرده بود اما امريكا با يك حساب دو دو تا چهار تا مي‌فهمد كه ايران عراق يا افغانستان نيست.

وي در انتهاي سخنان خود با اشاره به سخنان جيمز كيپل، رئيس سازمان اطلاعات امريكا، گفت: پيشرفت فني ايران به طور مشخص‌تر بر غني سازي اورانيوم به حدي است كه ايران ظرفيت علمي و فني لازم براي دستيابي به انرژي هسته‌اي دارد اما موضوع اصلي دراين خصوص اراده سياسي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۲
۰
این نمایندگان مایه خجالت هستند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
مردم واقعا از نمايندگان مي خواهند كه در سال اقتصادي فعاليتي دوچندان داشته باشند وحضور در تعيين قوانين اصلي(نه فرعي)مل بوجه كه متاسفان دولت هم عادت بدي كرده كه دير بودجه مي بنده)به مسئله اصلي مردم كه همانا تحريم وتعيين راهكارهاي مناسب است بكوشند نه اينكه به خواب روند؟!
پاسخ
هاشمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
جوابهای کوبنده و خوبی بود ما در فوتبال قطب سوم داشتیم (سپاهان) یا (تراختور) اما در سیاست تا کنون نداشتیم که امیدوارم این جریان جدید قدرتمند و خوش نفس باشه تا مردم بتوانند انتخاب سوم هم داشته باشند وگرنه ایران میشه مثل امریکا که دو قطبی است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
وقتي دروغها را باور نميكني به نداشتن بصيرت متهم ميشوي-يك دانشجوي باهوش و نخبه نميفهمد،مردم نميفهمند،همه دنيا دروغ ميگويد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها