کد خبر: ۴۲۳۵۴۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۳     ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
مریم رضایی دبیر برگزاری این مراسم گفت: همسران ما با شهادتشان کاری حسینی کردند و ما خانواده های مدافعان حرم کاری زینبی خواهیم کرد و به رسالت زینب گونه خود عمل خواهیم کرد. ما همسران و فرزندان شهدا خود را سربازی از این امت اسلامی می دانیم و تا پای جان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) مراسم جشن و افطاری "ضیافت حریم عشق" با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم امت اسلامی(فاطمیون، زینبیون) به میزبانی خانواده های شهدای حرم ایرانی در قم برگزار می گردد.

در این مراسم حجت الاسلام پناهیان و آقای مالکی نژاد به سخنرانی و مداحی خواهند پرداخت.



مریم رضایی دبیر برگزاری این مراسم با هدف همبستگی و هویت به بخشی و استحکام روابط بین خانواده های شهدای امت اسلام (افغانستانی، ایرانی، پاکستانی، عراقی) برگزار می شود.

همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه ما همه عضو یک امت اسلامی هستیم و این مرزها ما بین کشورهای اسلامی و رنگ و نژاد و زبان هیچ تاثیری در پشتیبانی خانواده های مدافعان حرم از جبهه های نبرد حق علیه باطل ندارد افزود: یکی از اهداف این مراسم روحیه بخشی به رزمندگان خطوط مقدم نبرد و اینکه ما به عنوان عضو کوچکی از از سربازان این نهضت اسلامی از هیچ پشتیبانی مادی و معنوی دریغ نخواهیم کرد.

رضایی افزود: همسران ما با شهادتشان کاری حسینی کردند و ما خانواده های مدافعان حرم کاری زینبی خواهیم کرد و به رسالت زینب گونه خود عمل خواهیم کرد. ما همسران و فرزندان شهدا خود را سربازی از این امت اسلامی می دانیم و تا پای جان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان گفت: این مراسم به صورت خودجوش و به میزبانی خانواده های شهیدان حجت الاسلام قلی زاده، عربی، علیدوست، روشنایی، غریب، طاهرنیا، سامانلو، سراجی، مکیان، هاشمی، و سلیمانی( از شهدای شمال غرب) برگزار می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها