کد خبر: ۴۲۴۱۸۵
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
هشدار به حسین الله کرم!
این بنر غلط ترین برداشت از سخنان رهبر انقلاب در باره آتش به اختیار بودن نیروهای انقلابی در فعالیت فرهنگی است. با دیدن آن به یاد سخنان روحانی در مجلس افتادم که خواستار اعدام مخالفان در نمازجمعه شده بود
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حمید رسایی نوشت: جمعه این هفته بنری، در گوشه یکی از خیابان های اطراف نماز جمعه تهران خطاب به رییس قوه قضاییه نصب شده که جلوی ورود بانوان به ورزشگاه ها را بگیرید و الا ما (دانشجویان حزب الله نماز جمعه تهران) مطابق بند میم وصیت نامه امام و امر آتش به اختیار امام خامنه ای از آن جلوگیری می کنیم!

با دیدن این بنر که غلط ترین برداشت از سخنان صریح، واضح و روشن رهبر انقلاب در باره آتش به اختیار بودن نیروهای انقلابی در فعالیت های فرهنگی و معطل نماندن برای دستور و بخشنامه از سوی نهادها و ارکانها در فعالیتهای فرهنگی است، به یاد سخنان رئیس جمهور مدعی اعتدال امروزمان افتادم!

حسن روحانی هم روزگاری در مجلس شورای اسلامی، خواستار برپایی چوبه های دار و اعدام مخالفان در نماز جمعه شده بود! عاقبت این نوع تفکر افراطی 30 سال قبل حسن روحانی را امروز در اتخاذ مواضعی مانند ایراد اتهام 38 سال زندان و شکنجه به نظام جمهوری اسلامی، ترویج اباحه گری در امور دینی و انحرافات اعتقادی مانند "درس مذاکره از عاشورا" و "تقدیس خیانت یاران امام حسن(ع) و تحمیل صلح" و در روزهای اخیر انحراف در خصوص "مشروعیت ولایت" شاهدیم، آن هم در حالی که عمامه به سر دارد و رییس جمهور مهمترین کشور شیعی است!

جناب الله کرم! متاسفانه برداشت غلط و شاذ حضرتعالی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص آتش به اختیار بودن نیروهای فرهنگی و نصب این بنر که بر خلاف فهم اکثر قریب به اتفاق نیروهای انقلابی و اقدامات خودجوش فرهنگی آنها و پیشنهادات موثر ایجابی ایشان در این خصوص بوده، خوراک قابل توجهی برای رسانه های معاند بویژه در فضای مجازی فراهم کرده است که امیدوارم توضیحات اصلاحی شما مانع سوءاستفاده های بیشتر معاندان داخلی و خارجی شود.

از آنجا که شما سابقه جبهه و جنگ دارید و در عرصه جنگ فرهنگی هم فعالید، ما به عنوان سربازان این جبهه، دوست نداریم عاقبتی مانند حسن روحانی برایتان رقم بخورد، لطفا ضمن بازنگری در شیوه عملکرد انقلابی خود، به این بیانات رهبر معظم انقلاب توجه بیشتری نمایید تا در فهم امر آتش به اختیار دچار اشتباه نشوید:

«راه درست، راه قانون است. همه تابع قانون باشند، همه تسلیم قانون باشند. گاهی ممکن است یک قانون، صددرصد درست هم نباشد، اما از بی‌قانونی بهتر است. گاهی ممکن است در یک بخشی، یک خطائی هم از مجری قانون سر بزند که من و شما بفهمیم او در اجرای قانون این خطا را کرده است؛ اما اگر نتوانیم آن را از طریق قانونی اصلاح کنیم، تحمل آن بهتر است از این‌که باز بی‌قانونی کنیم؛ از راه بی‌قانونی بخواهیم آنچه را که به نظر ما خطا است، درست کنیم. قانون، معیار بسیار خوبی است؛ وسیله‌ای است برای آسایش کشور، آرامش کشور، حفظ وحدت ملی، ادامه‌ی راه عمومی.»

(بیانات امام خامنه ای در دیدار اقشار مختلف مردم‌؛ 92 اردیبهشت 25)

پ ن: خطاب این متن به آقای الله کرم نوشته شده چون ایشان در صفحه اینستاگرامش با قرار دادن این تصویر، تلویحا مسئولیت این کار را پذیرفته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
فرمایش امیرالمومنین علیه السلام خیرالاموراوسطها هرافراطی به دنبال خود تفریط دارد وبرعکس تعادل به جا ضرورت عقل سلیم است جامعه ما متاسفانه هرروز بیشتر با عقل سلیم فاصله میگیرد
پاسخ
محمد جواد عرب قهستانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
اتش به اختیار ینعی اینکه هر کس مسول کار فرهنگیست اتش به اختیار ینعی عمار انقلاب باشیم ومسولین راه مالک اشتر انتخاب کنند اتش به اختیار ینعی اتحاد ینعی گوش به فرمان رهبریی اتش به اختیار ینعی اینکه مسولین مواضب باشن دشمن از هر روزنه وارد نشود امروز جبهه فرهنگی از جبهه نظامی واجب تره ذیرا سرداران رشید این کشور امنیت را به دادن اما در داخل نگذاریم بیگانه وفرهنگ ودین واتحاد ما را هدف قرار دهد گر اختلاف طبقاتی با این وضع پیش برود اتش به اختیار ضروریست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
۰
۰
پس چرا کسی جلو اینها را نمیگیرد !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها