کد خبر: ۴۲۴۶۰۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۵     ۰۲ تير ۱۳۹۶
سرزمین فلسطین به دلیل اهمیت ارزشی و اعتقادی که برای مسلمانان دارد و با توطئه کشور های غربی که توسط آنان اشغال شده است و با توجه به ظلم و ستمی که به مردم فلسطین شده و می شود همواره از برپایی روز قدس وحشت داشته اند و در روز قدس که هر مسلمانی به اعتراض و فریاد علیه این رژیم اشغالگر می پردازد باعث اضمحلال، ضعف و ناتوانی و در پایان نابودی این رژیم خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، سازمان بسیج رسانه استان قم در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس ، رژیم منحوس صهیونیستی را نماد ظلم و جنایت قلمداد کرد و همچنین رسالت فعالان رسانه ای را آگاه­سازی ملت­ها از ظلم و جنایت مستکبران عالم و حمایت از  مظلومان جهان خواند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

اسراییل زاییده طبیعی تعاون فکری میان دول استعمار ی شرق و غرب بود چرا که آنان با ایجاد اسراییل دست به استثمار ، نابودی،استعمار و تقسیم جهان اسلام زدند و امروزه به روشنی می بینیم که همه طرف های استعماری به آن کمک می کنند تا این مصیبت را برای جوامع اسلامی به صورت همیشگی تداوم بخشند. حضرت امام خمینی با زمان شناسی درست میفرماید(( گرفتاری و بدبختی فلسطین در راس گرفتاری هاست )) و فلسطین را در صدر تمامی مسائل جامعه اسلامی می دید و   می دانست و باعث توجه روز افزون ملت های مسلمان به فلسطین به عنوان موضوع اصلی جهان اسلام شد و پس از امام  خمینی (ره)  در زمان رهبری امام خامنه ای، ایشان هم  مسئله فلسطین را جز امور اصلی یا به عبارتی لاینفک جمهوری اسلامی ایران به حساب می آورند که تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد. به گونه ای که در آخرین دیدار معظم له که با حضور اساتید دانشگاه ها بود ایشان با در پیش بودن روز قدس افزودند : «بزرگداشت روز قدس صرفا به معنای دفاع از یک مظلوم که از میهن و خانه خود رانده شده  نیست، بلکه امروز دفاع از فلسطین  دفاع از حقیقتی بسیار گسترده تر  از فلسطین است. امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است» ؛ مسئله بسیار گسترده تر از فلسطین امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است و مبارزه با نظام سلطه است. روز قدس را باید بسیار بزرگ دانست و راه پیمایی روز قدس بسیار مهم است. سرزمین فلسطین به دلیل اهمیت ارزشی و اعتقادی که برای مسلمانان دارد و با توطئه کشور های غربی که توسط آنان اشغال شده است و با توجه به ظلم و ستمی که به مردم فلسطین شده و می شود همواره از برپایی روز قدس وحشت داشته اند و در روز قدس که هر مسلمانی به اعتراض و فریاد علیه این رژیم اشغالگر می پردازد باعث اضمحلال، ضعف و ناتوانی و در پایان نابودی این رژیم خواهد شد. روز قدس هر سال باعث رسوایی و افشاگری بیشتر علیه این تروریسم دولتی کودک کش شده و از طرفی باعث دلگرمی این مردم مظلوم و مبارزان خط مقاومت می گردد و روز قدس توجهات را  به اهمیت و مرکزی بودن مسئله فلسطین جلب می کند و علاوه بر حمایت از آرمان فلسطین نسبت به خطر موجودیت و بقا اسراییل هم هشدار می دهد.
 اوضاع کنونی مناطق اسلامی که دچار آشوب فتنه تروریسم است یا  دچار جنگ برادر کشی و ظلم و حق کشی توسط حاکمان مستبد که در جهت اهداف و مطامع اربابان غربی خود عمل می کند جوامع اسلامی را دچار اختلاف و دودستگی کرده است  که دشمنان اسلام برای زمین گیر کردن امت اسلامی انجام می دهند تا وحدت اسلامی که استراتژیک ترین مسئله کشور های اسلامی است در میان این کشور ها محقق نشود تا آنان علاوه بر استثمار این جوامع هم به بهره برداری از آنان بپردازد و اگر مسلمانان و جهان و ملتهای کشور های اسلامی در ایجاد و تقویت وحدت و یکدلی بین یکدیگر بکوشند توطئه های دشمنان اسلام خنثی میشود . وحدت اسلامی در بین ملت ها و دولت ها ی اسلامی باید بیش از پیش افزایش پیدا کند. حال که ایران اسلامی هر روز مقتدر تر و قدرتمند تر از سال های گذشته شده است و در حمایت از مظلوومان و کشور های مستقل منطقه دچار تروریسم، هر روز پیروزی های جدیدی را بدست می آورد و با نمایش جلوه کوچکی از اقتدار خود با غرش موشک های خود خواب را از چشمان صهیونیست ها و حامیان تروریسم می رباید.

 امروز روز قدس نماد ایستادگی و مقاومت  در برابر دنیای کفر و مطامع و اهداف شیطانی آنان است بدیهی است که فریاد و به صحنه آمدن هر مسلمان آزادی خواهی در دنیا سریع تر می تواند این رژیم فاسد ، ظالم و شیطانی را به سمت نابودی ببرد تا به امر خدا طی ۲۵ سال آینده اثری از این دمل چرکین که هر روز باعث مصیبت های جدیدی است، نباشد.

 ما فعالان رسانه استان قم بر خود لازم می دانیم که با حضور در راهپیمایی روز قدس به تجدید پیمان با آرمان ها و اهداف امام راحل (ره)که مبدع روز قدس  بود در این  راهپیمایی شرکت کنیم و این روز که روز تجلی اراده ملت ها و دولت های اسلامی علیه صهیونیسم و استکبار است و همچنین یاد و خاطره همه مبارزان و شهدای راه آزادی فلسطین و قدس شریف و نیز شهدای والا مقام محور مقاومت با حضور و پوشش گسترده رسانه ای و باشکوه خود در این مقطع حساس وحدت و انسجام ملتهای مسلمان را به نمایش بگذاریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها