کد خبر: ۴۲۴۶۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۲ تير ۱۳۹۶
آقای حسن روحانی نیک می‌داند که فعالیت سپاه سازندگی است نه اقتصادی. او می‌داند که درآمدهای قرارگاه به جیب این طایفه و آن خاندان نمی‌رود. می‌داند که بچه‌های مظلوم سپاه کار سازندگی می‌کنند، به همان شکلی که در عراق و سوریه جان می‌دهند. آقای حسن روحانی را می‌بینید که تا دیروز به موشک‌های سپاه ناسزا می‌گفت و امروز که مردم واقعیت موشک‌ها را فهمیده‌اند‌ کارکرد آنها را با تمام وجود حس کرده‌اند، می‌گوید دستورش را من دادم؟
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، «سیدیاسر جبرائیلی» پس از انتشار سخنان حسن روحانی در جمع فعالان اقتصادی، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

آقای حسن روحانی مجددا به فعالیت‌های اقتصادی سپاه حمله ور شده است. آقای سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا(ص) مدیون خون شهداست اگر فاش نکند و مردم را در جریان نگذارد که چقدر همین دولت پاشنه در قرارگاه را از جا کند تا برای انجام پروژه‌های عمرانی در کشور کمکش کند و پول نقد هم نگیرد و ۲۳ هزار میلیارد طلبکار شود. اینکه آقای جهانگیری در خلوت قربان و صدقه قرارگاه می‌رود، برای این روزهاست که وقتی روحانی ناسزا می‌گوید، زبان قرارگاه به پاسخ باز نشود. آقای عبدالهی وظیفه دارد پروژه‌های در دست اجرای قرارگاه در کل کشور را برای مردم تشریح کند و بگوید دولت آقای روحانی برای انجام آنها توسط قرارگاه با چه کم و کیفی التماس کرده است.

آقای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما به انقلاب اسلامی خیانت می‌کند اگر به مردم گزارش ندهد که قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی سپاه درآمد قرارگاه خاتم را کجاها هزینه کرده‌اند و در کنارش صدا و تصویر حسن روحانی را پخش نکند که می‌گوید مسکن و جاده ساختن وظیفه دولت نیست.

آقای حسن روحانی نیک می‌داند که فعالیت سپاه سازندگی است نه اقتصادی. او می‌داند که درآمدهای قرارگاه به جیب این طایفه و آن خاندان نمی‌رود. می‌داند که بچه‌های مظلوم سپاه کار سازندگی می‌کنند، به همان شکلی که در عراق و سوریه جان می‌دهند.

آقای حسن روحانی را می‌بینید که تا دیروز به موشک‌های سپاه ناسزا می‌گفت و امروز که مردم واقعیت موشک‌ها را فهمیده‌اند‌ کارکرد آنها را با تمام وجود حس کرده‌اند، می‌گوید دستورش را من دادم؟

اگر واقعیت فعالیت‌های اقتصادی سپاه هم مثل همان موشک‌ها صدا کند و همه مردم بشنوند، همین آقای روحانی خواهد گفت دستورش را من دادم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۸:۵۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
۲
۱
فریب و تزویر
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
۲
۱
دروغگو
رسوا می شود
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
۲
۱
روحانی همینه دیگه . هر کارش بکنی دست از خصلت های بدش برنمیدارد . از کوزه همان برون تراود که در اوست .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
۲
۱
دست و زبان کسانی که دیروز بر علیه روحانی شعار میدادن درد نکنه
حقشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها