کد خبر: ۴۲۵۲۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۱۲ تير ۱۳۹۶
معاون عمران‌روستایی بنیاد‌مسکن از آمادگی این نهاد برای ساخت مسکن در سواحل مُکران مطابق ضوابط تعیین شده از سوی وزارت راه و شهرسازی و بر اساس اقلیم این منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: معاون عمران‌روستایی بنیاد‌مسکن از آمادگی این نهاد برای ساخت مسکن در سواحل مُکران مطابق ضوابط تعیین شده از سوی وزارت راه و شهرسازی و بر اساس اقلیم این منطقه خبر داد.
 
محمدرضا شاملو اظهار کرد: در صورت تصویب طرح توسعه مُکران و تفویض یک سری از مسئولیت‌ها توسط وزارت راه به بنیاد مسکن، ساخت مسکن را در مناطق جنوبی و به ویژه در روستاها و حاشیه شهرها با توجه به طرح‌های عمران و همچنین اقلیم منطقه اجرایی می‌شود.
 
وی با اشاره به انجام کار مطالعاتی برای این‌ منظور توسط یک تیم مشاور افزود: با توجه به محرومیت منطقه طبیعی است که باید کمک‌های ویژه ای در این رابطه انجام شود که بخشی از این کمک‌ها به صورت کمک‌ها بلاعوض و بخشی نیز به صورت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت است که همه اینها در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد.
 
وی با تاکید بر این‌که ساخت خانه در سواحل مُکران به استقبال مردم این مناطق بستگی دارد، تصریح کرد:‌ در زاهدان ساخت و سازها نابسامان و بی برنامه است،‌ تلاش می‌کنیم با کمک مسئولان محلی علاوه بر جلوگیری از این کار، در قالب چارچوب‌ها و ضوابط مشخص به نیازهای ساکنان پاسخ دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها