کد خبر: ۴۲۶۱۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۴ تير ۱۳۹۶
طبق اعلام هواشناسی طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل همچنان باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد، غالب مناطق کشور تا اواسط هفته روند افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها روز شنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، شمال زنجان، قزوین، ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز و سمنان، ارتفاعات همدان، برخی نقاط کرمان، غرب یزد، شرق فارس، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
 
همچنین روز یکشنبه از شدت ناپایداری‌ها در اعلب مناطق ذکر شده به ویژه جنوب سیستان و بلوچستان و شمال غرب کشور کاسته می‌شود، در این روز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی، شرق فارس، غرب و جنوب کرمان، شمال هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران پراکنده گاهی رعدوبرق رخ خواهد داد.
 
بر این اساس در روز دوشنبه نیز برای غرب استان هرمزگان، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل همچنان باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد، غالب مناطق کشور تا اواسط هفته روند افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود .
 
لازم به ذکر است که شرق دریای عمان در سه روز آینده مواج خواهد بود.
 
نقشه  

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها