کد خبر: ۴۲۶۲۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۵ تير ۱۳۹۶
پرسپولیس در حالی خود را برای برگزاری بازی برابر استقلال تهران در شهر بیله فیلد آماده می کند که شهر بیله فیلد برای هواداران پرسپولیس یک شهر کاملا نوستالژیک است .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در تاریخ فوتبال باشگاه آرمینیا بیله فیلد که روزگاری به خاطر حضور متوالی این تیم بین بوندس لیگای یک و2 به آسانسور معروف بود، 2ستاره پرسپولیس یعنی علی دایی وکریم باقری حضور داشتند.


حضور ایرانی های ابتدای قرن گذشته در اروپا در واقع از حضور کریم باقری وعلی دایی در آرمینیا آغاز شد وسپس طی 2 سال بعد نفراتی چون خداداد عزیزی، مهرداد میناوند، محمد خاکپور، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده، مهدی مهدی کیا، وحید هاشمیان، رسول خطیبی، رضا ترابیان، علیرضا امامی فر، محمد رضا مهدوی، مهدی پاشازاده، علی موسوی، تیموریان، سیروس دین محمدی، علیرضا منصوریان ،نیما نکیسا، داریوش یزدانی و.... به لیگ های اروپایی پیوستند.


ارنست میدن دروپ، مربی بیله فیلد دایی وباقری را در جام ملتهای 1996 دید وپسندید  تا این 2 ستاره ما ابتدا در سال 1997  در این تیم حاضر شده ویک سال بعد باقری در بیله فیلد ماند ودایی رهسپار تیم بزرگ اف سی هالیوود یعنی بایرن مونیخ شد.


علی دایی در 26 بازی از جام های مختلف 7 گل زد وکریم باقری در 20 بازی 3 گل زد، در همین سال بیله فیلد به دسته 2 رفت که دایی در بایرن مونیخ بود اما با درخشش کریم باقری، آرمینیا به لیگ دسته اول برگشت ، کریم 3 فصل در این تیم بود وبرای این تیم 7 گل زد  در حالی که دایی در همان سال اول 7 گل برای این تیم زده بود .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها