کد خبر: ۴۲۷۸۶۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
در سال 1390، باشگاه پرسپولیس صورتی تازه برای انتخاب سرمربی انتخاب کرد، گزینش هیئت 3 نفره برای حضور سرمربی و نظارت بر کار سرمربی توسط این گروه 3 نفره.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس با انتخابی منطقی، دکتر ذوالفقارنسب، دکتر زادمهر و محمد پنجعلی را برای حضور در کمیته فنی خود برگزید. این 3 نفر ماموریت داشتند تا از بین حمید درخشان، حمید استیلی و علی دایی، یک نفر را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کنند.

در این بین دکتر زادمهر و دکتر ذوالفقارنسب، حمید استیلی را انتخاب کرده و محمد پنجعلی، علی دایی را انتخاب کرد. باشگاه به 3نفر وقت داد تا برنامه خود را اعلام کنند و نماینده دایی در ساعت 4 صبح برنامه دایی را ارائه داد .بعد از کنش و واکنش های متعدد و در حالی که علی دایی قبل از تشکیل این کمیته فنی، سالی پر حاشیه و توام با اختلاف با مدیران پرسپولیس داشت، استیلی سرمربی شد .استیلی بدشانس بود که مردم از دقیقه 30 بازی برابر ملوان با جهت گیری مشکوک شروع به اعتراض علیه او و تشویق دایی کردند.

مدیران باشگاه، این بار برای کم کردن بار حواشی، مایلی کهن را مدیر فنی کردند، ذوالفقارنسب انتخاب مایلی کهن را به درستی توهین به خود تشخیص داد و ضمن کناره گیری از پرسپولیس، اعلام کرد در این مجموعه دیگر پشت سر خود را هم نگاه نخواهد کرد.

نکته جالب این که مدت زمان حضور مایلی کهن هم طولانی نبود و وقتی در اولین تمرین، مایلی کهن لباس ورزشی پوشیده و وارد زمین شد، استیلی اعلام کرد حاج آقا شما با لباس ورزشی وارد زمین نشوید و مایلی کهن، ناراحت از این اتفاق، زمین را ترک کرد و از مدیریت فنی پرسپولیس هم استعفا کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها