کد خبر: ۴۲۸۰۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
استقبال از بازگشت ستاره ها؛
ملی پوش بوکس با انتقاد از شرایط اردوی تیم ملی گفت: ملی پوشان بوکس از شرایط اردویی خیلی ناراضی هستند و امیدوارم آقای داوری با توجه به پشتوانه خوبی که دارد به این اوضاع سامان دهد.
به گزارش پایگاه 598، احسان روزبهانی ملی پوش بوکس ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط اردوی تیم ملی عنوان کرد: متاسفانه خوابگاه و غذای ملی پوشان بوکس به سال ۸۴-۸۳  زمانی که در اردوی جوانان بودیم بازگشته است، شاید از بیش از ده سال قبل هم بدتر شده باشد. وضعیت کانکس برای تیم ملی خیلی نگران کننده است. ملی پوشان خیلی ناراضی هستند و مسئولان و شخص آقای داوری نیز از این موضوع باخبرند. وعده و وعیدهایی در این خصوص داده اند و با توجه به پشتوانه ای که از آقای داوری می بینم امیدوارم به خوبی شرایط را مدیریت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که «پس از وقفه طولانی برای حضور در تیم ملی بوکس به کسب مدال در بازیهای آسیایی امیدوار هستید یا خیر؟»، گفت: شرایط خیلی بد است. اگر همه چیز درست شود و شرایط به حالت قبل بازگردد شاید بتوان به کسب مدال امیدوار بود.

روزبهانی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه «شما وزن خودتان را تغییر داده و یک وزن بالاتر مسابقه می دهید. این در کیفیت بازی شما تاثیری گذاشته است؟»، گفت: به هرحال برای تمرین و نتیجه گرفتن در این وزن وقت گذاشته ام. باید مسابقات شروع شود و خودم را محک بزنم شاید به وزن قبلی ام برگردم شاید هم در همین وزن بمانم هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته ام.

وی در خصوص بحث بازگشت ملی پوشان قدیمی به تیم ملی بوکس نیز بیان کرد: من موافق بازگشت ستاره های قدیمی هستم چرا که برای جوانان ایجاد انگیزه می کنند هرچند ملی پوشان جوان فعلی خیلی انگیزه دارند.

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو در خصوص اینکه «احسان روزبهانی چقدر امیدوار و چقدر آماه است؟»، گفت: در یک جمله بگویم احسان روزبهانی اصلا آماده نیست اما همیشه امیدوار است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها