کد خبر: ۴۲۸۵۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
ولیعهد عربستان روز سه‌شنبه با اعضای پارلمان طرفدار دولت مستعفی یمن در کاخ السلام واقع در جده دیدار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان، دکتر عبدالله آل الشیخ، رئیس این پارلمان تاکید کرد که طی این دیدار با ولیعهد عربستان به بررسی جان فشانی‌های ملت یمن برای برقراری امنیت، ثبات و استقلال کشورشان و تحولات یمن پرداخته است.

آل شیخ، تلاش‌های مرکز امدادرسانی و "فعالیت‌های بشردوستانه" ملک سلمان را که با دستور مستقیم پادشاه عربستان صورت می‌گیرد را ستود.

او این طور ادعا کرده که در نتیجه این تلاش‌ها عربستان رتبه نخست را در لیست کشورهای اهدا کننده مالی به یمن طی ۳۰ سال گذشته به خود اختصاص داده است. همچنین این کشور در رتبه نخست جهانی در ارائه کمک‌های انسانی و امدادرسانی به یمن از آغاز حوادث اخیر قرار دارد.

در این راستا محمدعلی الشدادی، معاون رئیس پارلمان حامی عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن حمایت و کمک‌های مالی پادشاه عربستان به برادران یمنی‌شان در ائتلاف عربی را ستود.

الشدادی در ادامه مدعی شد: وضعیت یمن به برادرانش در شورای همکاری خلیج فارس بستگی دارد تا از یمن را از آنچه که "طرح تخریبی ایرانی" می‌خوانند، محافظت کنند. آمادگی یمن برای پیوستن به شورای همکاری خلیج فارس امری ضروری شده است که ملت یمن به دنبال تکمیل پرسه آن هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها