أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۲۸۷۱۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از ساخت فاز سوم سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 ، مهدی روشن‌روان در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، درباره جزئیات فاز جدید سریال «لیسانسه‌ها» توضیح داد:‌ به تازگی قرارداد نگارش فاز سوم سریال «لیسانسه‌ها» با سروش صحت بسته شده است و این سریال برای سال ۹۷ در ۳۰ قسمت کلید خواهد خورد.

وی ادامه داد:‌ فاز سوم پس از پایان ساخت فاز دوم این سریال مراحل نگارش خود را توسط سروش صحت طی خواهد کرد و ساخت این مجموعه در سال ۹۷ خواهد بود.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره محتوای این مجموعه که ادامه فاز یک و دو خواهد بود، یادآور شد: این مجموعه بنا به موضوعات روز و با حضور اغلب بازیگران قبلی نگارش و ساخته خواهد شد.

روشن‌روان درباره‌ زمان پخش فاز دوم این مجموعه نیز عنوان کرد: این مجموعه بناست پس از ایام محرم و صفر و پس از مجموعه‌ی «عتیق» که ویژه ایام محرم تدارک دید شده است، پخش خود را از شبکه سه آغاز کند. و پس پایان ساخت فاز دوم نگارش فصل جدید آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بازیگران لیسانسه‌ها عبارتند از:
میرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی و نیلوفر شهیدی.

در خلاصه سریال «لیسانسه‌ها» آمده است:

حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند. مازیار فرزند خانواده‌ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد. حبیب، مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
این فیلم مخاطب ندارد که فاز سومش را هم میسازند . نه داستان بدرد بخوری دارد و نه جذابیتی . پس برای کی میسازن ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها