کد خبر: ۴۲۹۵۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج با حضور مسئولان عالی بسیج، مدیران مسئول رسانه‌های ملّی و سراسری و صد‌ها نفر از خبرنگاران افتخاری بسیج برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل احمدی مشاور ریاست و معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: طی مراسمی با حضور مسئولان عالی بسیج، مدیران مسئول رسانه‌های ملّی و سراسری و صد‌ها نفر از خبرنگاران افتخاری بسیج، همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود.

احمدی افزود: این همایش به منظور انسجام بیش از پیش باشگاه خبرنگاران بسیج و رونمایی از نرم افزار جامع این باشگاه به عنوان کاملترین نرم افزار خبرنگار شهروندی به همراه فلش‌های تولیدی با موضوع خبرنویسی مقدماتی که در نوع خود بی نظیر است، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش و دوره آموزشی یک روزه از استان‌های برتر در خبرگزاری بسیج و باشگاه خبرنگاران بسیج تقدیر به عمل می‌آید.

مشاور رییس سازمان بسیج همچنین گفت: این مراسم خبری همزمان با سالگرد شهادت عالم مجاهد شهید رییسعلی دلواری که روز ملّی مبارزه با استعمار انگلیس است برگزار شده و از خانواده این شهید تقدیر خواهد شد.

این همایش روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه ۹۶ از ساعت ۸ صبح در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها