کد خبر: ۴۲۹۵۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
سید پرویز فتاح، حجت الله عبدالملکی را به سمت معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد منصوب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سید پرویز فتاح،‌ رئیس کمیته امداد در حکم انتصاب حجت الله عبدالملکی به سمت معاون اشتغال و خودکفایی این نهاد بر خودکفایی خانوارهای تحت حمایت متناسب با شرایط افراد و ظرفیت‌های بومی، منطقه‌ای و جغرافیایی، تقویت و حمایت از زنجیره‌ اشتغال مددجویان از تولید تا عرضه محصولات، برقراری تعادل، متناسب سازی و تنوع بخشی مشاغل در عرصه های مختلف خدمات، کشاورزی، دامپروری و صنعت با نظارت و پایش مستمربا هدف پایدارسازی مشاغل تاکید کرده است.

حجت الله عبدالملکی اقتصاددان، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه(ع) دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه اصفهان است. وی سابقه مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی، عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور، معاون دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)، دبیر شورای اقتصاد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین درباره سابقه فعالیت علمی حجت الله عبدالملکی می‌توان به نظریه پرداز ملی در حوزه اقتصاد مقاومتی، صاحب‌نظر و چهره بین المللی در حوزه اقتصاد اسلامی و اقتصاد منطقه‌ای، تحلیل‌گر ارشد مسائل اقتصادی داخلی و بین المللی در رسانه های داخلی و خارجی اشاره کرد.

شایسته ذکر است پیش از این محمد امید به مدت هفت  سال معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بود و بعد از 35 سال سابقه کاری به افتخار بازنشستگی نائل آمد. البته وی با حکم محمد علی یزدان‌جو- مدیر عامل مجتمع اقتصادی- به عنوان مدیر عامل شرکت توسعه تجارت و سرمایه پایدار امداد منصوب شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها