کد خبر: ۴۳۰۶۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس عنوان کرد:
محمد فیضی گفت: تامین اعتبار 540 میلیاردریالی 4507 فقره تسهیلات توسط بانک صادرات در استان اردبیل، موجب شد تا 881 نفر به طور مستقیم مشغول به کار شوند .
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، نماینده مردم اردبیل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار 598 معضل اصلی در کشور را واقعیت تلخ بیکاری جوانان عنوان کردو با اشاره به اینکه بانکها با پرداخت تسهیلات ویژه به حوزه تولید بی تردیدبه صورت مستقیم در ایجاد کار و اشتغال تاثیر بسزایی خواهند داشت، از عملکرد بانک صادرات ایران دراستان اردبیلتقدیر کرد.

محمد فیضی گفت: تامین اعتبار 540 میلیاردریالی 4507 فقره تسهیلات توسط بانک صادرات در استان اردبیل، موجب شد تا 881 نفر به طور مستقیم مشغول به کار شوند .

وی با قدردانی از مشارکت بانک صادرات دراین زمینه افزود: این اقدام با هدف اشتغالزایی و رفع محرومیت امکان اشتغال 881 نفر از معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره)،سازمان بهزیستی و سایر متقاضیان مشاغل خانگی را فراهم کرده که می تواند نقش بسزایی در کاهش نرخ بیکاری داشته باشد.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس همچنین دراین زمینه تاکیدکرد: بانک صادرات در این استان با فعال سازی ظرفیت بنگاههای تولیدی و اختصاص تسهیلات به بخش های صنعت، معدن و کشاورزی، باعث رونق تولید دراین استان شده است و بنده به نوبه خود از عملکرد ارزنده بانک صادرات تقدیر و تشکر می کنم.

وی با پیشنهادی از وزارت اقتصاد و امور دارایی،بانک مرکزی و نمایندگان مجلس خواست تا بانکی را که به وظیفه خود در جامعه به خوبی عمل می کند و با پرداخت تسهیلات، مشکلات مردم را کاهش می دهد، را مورد تقدیر قرار دهند تا برای سایرین نیز انگیزه کافی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها