کد خبر: ۴۳۰۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
نماینده مردم قم در مجلس نهم با صدور پیامی از حضور حماسی مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه 598، امیرآبادی در پیامی خطاب به مردم قم نوشت: مردم ولایت مدار قم حضور حماسی و پرشکوه شما مردم همیشه در صحنه در روز 12 اسفند در انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

بار دیگر جهانیان شاهد حضور پرشور ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رأی و دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی و بنیان گذار کبیر آن حضرت امام خمینی (ره) بودند.

اینجانب با تمام وجود از تمام مردم شریف و بصیر استان قم به خصوص مراجع معظم تقلید، علما و روحانیون و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که با لبیک به فرمان مقتدا و امام خود، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، پر شور و با صلابت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند، تشکر و قدردانی می نمایم.

بر خود وظیفه می دانم از تمام مسئولان برگزاری انتخابات، بویژه شورای محترم نگهبان، اعضای محترم هیئت اجرایی و تمام کاندیداهایی که با حضور خود زمینه حضور حداکثری هموطنان در انتخابات را فراهم کردند تشکر نموده و به نمایندگان منتخب مردم قم آقایان دکتر لاریجانی و حجت الاسلام آشتیانی تبریک عرض نمایم.

در پایان ضمن ارج نهادن به آرای شما مردم خداجوی و انقلابی استان که اینجانب را به عنوان امین خود برگزیدید، از خداوند متعال می خواهم تا پاسخگوی این اعتماد شما بوده و خادمی شایسته برای استان کریمه اهل بیت (س) باشم.

احمد امیرآبادی فراهانی

منتخب مردم شریف استان قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها