کد خبر: ۴۳۱۴۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۶ مهر ۱۳۹۶
پدر همسر شهید حججی در گفت‌و‌گو با «عصرایرانیان»:
بنده فرزند پسر نداشتم و پس از ازدواج آقا محسن با دخترم، او را همچون پسر خود می دانستم و خود ایشان هم به بنده و همسرم می گفتند که شما پدر و مادر دوم من هستید.

به گزارش پایگاه 598، پدر همسر شهید مدافع حرم محسن حججی در گفت و گو با «عصرایرانیان» با اشاره به خاطره‌ای از این شهید بزرگوار گفت: روزی که آقا محسن برای خاستگاری دخترم وارد منزل ما شدند با قرآن کار خود را آغاز کردند. این شهید بزرگوار انسان بسیار مؤمن، متدین، مؤدب و ولایت مداری بودند و بسیار زیاد بر قرار گرفتن در مسیر ولایت و پیروی از ولی فقیه تأکید داشتند و سرانجام شهادتشان یک پیام روشنی برای ملت داشت.

او ادامه داد: بنده فرزند پسر نداشتم و پس از ازدواج آقا محسن با دخترم، او را همچون پسر خود می دانستم و خود ایشان هم به بنده و همسرم می گفتند که شما پدر و مادر دوم من هستید. حالا پس از شهادتش رسالت سنگینی بر دوش من و همسرم است که همچون پدر و مادر واقعی شهید منتقل کننده پیام شهید به همگان باشیم. ما از شهادت محسن بسیار خوشحالیم از این نظر که یک پیام عاشورایی به کل دنیا مخابره شد و از بابت این موضوع افتخار می کنیم.

پدر همسر شهید حججی تصریح گرد: قبل از اینکه شهید حججی خواستند به سوریه بروند به وضوح می دانستیم که ایشان به مقام شهادت نایل می شوند و حتی آن زمان که ایشان برای خاستگاری دختر من اقدام کردند با توجه به اینکه نظامی بودند، امکان اینکه در این راه شهید، اسیر و یا مجروح و جانباز شوند بسیار بالا بود و با این وجود با خیال راحت پیوند محسن و دخترم را پذیرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که شما در واکنش به طعنه های دشمنان نظام و برخی افراد که نظراتی در خصوص هدف مادی مدافعان حرم برای جنگ در سوریه می دهند چه اقدامی انجام می‌دهید؟ گفت:

ما واکنش و جوابی به این افراد نداریم، خودشان باید درک و شعور کافی نسبت به این قضیه داشته باشند، اما شهید حججی شخصی بود که در هر کلمه از سخنش نمایان بود راهی آسمانی را در پیش گرفته است که سرانجامش سعادت است. در پیام صوتی که شهید بزرگوار برای خانواده خود ارسال کرده بودند نیز دیدیم که ایشان صراحتا اعلام می کند که از فرزند و همسر و تمام تعلقات دنیایی می گذرند تا به سعادت اخروی و رضایت خداوند برسد. پس همه باید متوجه شوند که اهداف مادی در پی حرکت مدافعان حرم و خصوصا این شهید بزرگوار وجود ندارد.

پدر همسر شهید حججی گفت: من حاضرم به آن فردی که می گوید مدافعان حرم برای پول به سوریه می روند، ده برابر آن مبلغی که فکر می کند به مدافعان حرم اختصاص داده می شود را بدهم تا به سوریه رفته و سر شهید ما را برایمان بیاورد. حتی حاضرم این مبلغ را بدهم برای اینکه این افراد مدعی تنها ده روز در جبهه های مقاومت حضور داشته باشند و هیچ کاری هم نکنند، آیا جرأت چنین کاری را دارند؟! این ها همگی یک بهانه است و واقعیت این است که رشادت های مدافعان حرم ضربه سنگینی را به دشمنان اسلام وارد کرده و این مطالب کذب از سوی آن ها به جامعه القا می شود.

وی در پایان تصریح کرد: داعش خواست با بریدن سر آقا محسن روحیه ما را تضعیف کند اما موجی بی سابقه در کشور بوجود آمد، سپس این گروهک فیلم بریدن سر شهید حججی را منتشر کرد اما باز هم شدت این موجی که در قلوب ملت ایجاد شده بود افزایش پیدا کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها