کد خبر: ۴۳۱۸۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۴ مهر ۱۳۹۶
با تعطیل شدن کارخانه‌های آرد و آزمایش بیش از 2 هزار و 500 کارگر بیکار شده‌اند که درخواست ما توجه به این موضوع و برطرف کردن مشکلات موجود است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از مرودشت، در این نشست محمد مهدی برومندی نماینده شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی شهرستان مرودشت اظهار داشت: در حال حاضر  بیش از 13 سال است دو کارخانه بزرگ این شهر که محل بزرگ درآمد اقتصادی و اشتغالزایی بود تعطیل شده است.

وی بیان کرد: با تعطیل شدن کارخانه‌های آرد و آزمایش  بیش از 2 هزار و 500 کارگر بیکار شده‌اند که درخواست ما توجه به این موضوع و برطرف کردن مشکلات موجود است.

برومندی با بیان اینکه شهرستان مرودشت قطب گردشگری، صنعتی، کشاورزی و انبار غله کشور است گفت: آثار باستانی  پاسارگاد، تخت جمشید و نقش رستم سالانه 3 میلیون بازدید کننده دارند و با در نظر گرقتن ردیف بودجه بیشتر در این مورد می‌توان در زمینه گردشگری و اشتغال در این حوزه گام برداشت و شهرستان را توسعه داد.
نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همچنین خواستار راه اندازی قطار حومه‌ای و ایستگاه راه آهن در مرودشت، ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب و استفاده از آن برای صنعت شد و گفت: ساخت ورزشگاه، چهاربانده کردم محور مرودشت خرامه و مرودشت و ارسنجان، گازرسانی به بخش‌های مرودشت، تکمیل جاده درودزن، اتصال مرودست به آزاد راه شیراز به اصفهان و ساخت منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در این شهرستان از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که امیدواریم مسئولان توجه ویژه در برطرف کردن مشکلات موجود داشته باشند.

به گزارش تسنیم، در این نشست مسئولان شهرستانی و فعالان اقتصادی نیز به بیان مسائل و مشکلات این شهرستان پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها