کد خبر: ۴۳۲۵۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۶ مهر ۱۳۹۶
از لاریجانی و بروجردی تا فیروز آبادی و قالیباف؛
علی لاریجانی 25 بهمن 94 در حمایت از برجام گفت: ایران در زمینه غنی سازی، تحقیق و توسعه و ورود به بازار مبادلات هسته ای در مقابل پذیرش برخی محدودیت ها که هیچ خسارتی به دانش هسته ای کشور وارد نمی‌کند، به اهداف خود دست یافت. باید از فضای باز پس از برجام به خوبی بهره مند شویم، باید جذب سرمایه گذاران در جهت افزایش تولید و صادرات در کشور را بررسی کنیم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، توافق هسته ای و نگاه متفاوت سیاسیون به این توافق سبب شده تا برجام در جایگاه مولفه ای مهم در تعیین سمت و سوی برخی اصولگرایان قرار گیرد. نقش برخی اصولگرایان در فتح الفتوح برجام در ادامه می آید:

علی لاریجانی 25 بهمن 94:

اقدام مهم سال 94 به ثمر نشستن برجام بود/ نظام در رابطه با مذاکرات هسته ای تصمیم مناسبی اتخاذ کرد

ایران در زمینه غنی سازی، تحقیق و توسعه و ورود به بازار مبادلات هسته ای در مقابل پذیرش برخی محدودیت ها که هیچ خسارتی به دانش هسته ای کشور وارد نمی‌کند، به اهداف خود دست یافت.

باید از فضای باز پس از برجام به خوبی بهره مند شویم، باید جذب سرمایه گذاران در جهت افزایش تولید و صادرات در کشور را بررسی کنیم.

محمد باقر قالیباف 18 آبان 94:

هر انسان منصفی موفقیت دستگاه دیپلماسی را پایه افتخار کشور می داند، بنده هم به سهم خودم هر جا که فرصتی شد و دستی بر قلم بردم سعی کردم تا قدرشناسی کنم. البته، باور دارم که مذاکره محل داد و ستد است و با توجه به شرایط بین المللی امروز، مجموعه برجام در نگاهی کلی بدون شک، موفقیت بزرگی است. هر چند که ممکن است با کار کارشناسی، در بعضی موارد هم اشکالاتی باشد.



محمد حسین صفار هرندی 11 آبان 94:

برجام واقعیتی که هرچه بوده کاستی و ضعف ها در کنار نقاط قوت به جایی رسیده است و به قانون تبدیل شده که شورای نگهبان بر آن مهر تایید زده و رهبر با قبولی مشروط آن را پذیرفته است.

بایستی از تلاشها و زحمات تیم دیپلماسی برای احقاق حقوق مردم برحسب توانایی هایشان تقدیر کرد . مذاکرات محدود بود و در هیچ جا از چارچوب خود خارج نشد.

سید حسن فیروزآبادی، 16 فروردین 94:

در سایه هدایت‌های آن رهبر فرزانه و همت دولت خدمتگزار جناب آقای دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده هسته‌ای بویژه ظریف وزیر امور خارجه گام دیگری در جهت احقاق حقوق مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات مربوط به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برداشته شده است، ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران اسلامی و قدردانی از جناب آقای رئیس‌جمهور و کارگزاران و تلاشگران این عرصه مهم وحساس با کمال افتخار از عنایات و راهنمایی‌های حضرت مستطاب عالی که موجب سربلندی و پایداری هر چه بیشتر ملت بزرگوار ایران اسلامی گردید سپاسگزاری نموده رجاء واثق دارد با استمرار رهنمودهای آن رهبر عظیم‌الشان مراحل آتی مذاکرات نیز در مسیر سلامت و صلاح دولت و ملت تداوم خواهد یافت.

این نامه واکنش رهبری را به همراه داشت.

علاء الدین بروجردی، 29 فروردین 95:

آمریکایی‌ها ناگزیرند که به تعهدات خود عمل کنند چون جاده دوطرفه است، همان‌گونه که جمهوری اسلامی ایران در مبادله زندانیان مجموعه طلب‌های خود را از حساب مشترک خرید نظامی از آمریکا دریافت کرد دیگر تعهدات خود را به‌‌ویژه پول‌های بلوکه‌ شده را از آنها خواهد گرفت و آمریکایی‌ها نیز ناگزیرند به این تعهدات عمل کنند.

در حال مذاکره با چند تیم برای واگذاری کارخانه ماشین‌سازی بروجرد هستیم که بهترین روش احیای آن واگذاری به یک تیم قدرتمند مدیریتی است تا بتواند با توجه به فضای اقتصادی باز پس از برجام با توان مضاعف و تعداد بیشتری از کارگران کار خود را ادامه دهند.

مهدی محمدی 24 تیر 94:

استراتژی رهبر معظم انقلاب به تولید متن متوازن برجام منجر شده است|برجام توافقی متوازن است| مدیریت رهبری از جنس "ورود در جزئیات" بود|.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
گل نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
این قرارداد نگین از روزی کلید خورد که رئیس جمهور قانونی کشر را دور زدند، او را از عرصه دیپلماسی خارجی و هسته ای کنار گذاشتند و شد آنچه که نباید میشد.
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
دولت و طرفدارانش برای قدرت نمایی کاذب و سوءاستفاده انقدر از برجام و منافعش تعریف کردند که امریکایی ها هم باورشان شد و فکر کردند کلاه سرشان رفته و دبه کردند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها