کد خبر: ۴۳۲۵۴۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۶ مهر ۱۳۹۶
شهید «احمد العبیدی» معاون اطلاعات نیروهای بسیج مردمی عراق بود در عملیات آزادسازی سدموصل در مقابله با پیشمرگه های کرد به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه 598، غروب روز گذشته در جریان عملیات آزادسازی سد موصل (شمال غرب شهر موصل)، «حاج احمد العبیدی»، توسط نیروهای مزدور مسعود بارزانی (رئیس حزب اتحاد دموکراتیک کردستان) هدف قرار گرفته شد و به شهادت رسید.

شهید «احمد العبیدی» معاون اطلاعات نیروهای بسیج مردمی عراق بود و  از نخستین افرادی به شمار می آمد که در تشکیل نیروهای بسیج مردمی عراق نقش ویژه ای ایفا کرد.

شهید احمد العبیدی که با نام جهادی «ابو یاسر» در میان رزمندگان عراقی شناخته شده بود، نقش ویژه ای را در عملیات های اطلاعاتی ضد گروه تروریستی داعش ایفا می کرد؛

ارائه تحلیل های میدانی، آخرین خبرها در خصوص عملیات های نیروهای عراقی، اطلاعات مربوط به خسارت های وارد شده به گروه تروریستی داعش و انتشار اخبار آزادسازی مناطق به صورت اختصاصی در سریع ترین زمان در رسانه های ایرانی، نتیجه تلاش های شهید احمد العبیدی است.

شهید العبیدی از شهروندان شهر حله استان بابل، فارغ التحصیل دانشگاه موصل و مسئول شیعیان شهر حله بود که همزمان با حملات گروه تروریستی داعش کار خود را رها کرد و به خطوط مقدم نبرد با تروریست ها آمد.

منبع: مشرق

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها