کد خبر: ۴۳۳۰۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۳ آبان ۱۳۹۶
ضرب و شتم طلبه جوان در مترو امام خمینی چگونه رخ داد؟
ضارب همان طور که چاقو را به نشانه حمله در دست داشت با دست خون آلود به سمت پایانه امام خمینی حرکت می‌کرد تا اینکه وارد پایانه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، ساعت ۱۷ روز سه شنبه فردی جوان که با تی شرت سبز رنگ از دیگران متمایز بود نزدیک کیوسک روزنامه فروشی با چاقو به جان یک روحانی افتاد و با ضرباتی که به وی وارد نمود این طلبه را نقش بر زمین کرد.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که رهگذران سراسیمه درخواست می‌کردند که عامل حمله دستگیر شود، اما به علت وجود چاقو در دست ضارب، کسی نمی‌توانست به سمت وی برود. یکی از جوانان چوب بلندی را که دیگران به وی دادند برداشت و با خشم شدید به سمت ضارب رفت و آن را به سمت وی پرتاب کرد، اما به وی برخورد نکرد.

ضارب همان طور که چاقو را به نشانه حمله در دست داشت با دست خون آلود به سمت پایانه امام خمینی حرکت می‌کرد تا اینکه وارد پایانه شد. مردم مقابل ضارب تجمع کرده بودند تا مانع فرار و متواری شدن وی شوند تا اینکه وی به دست پلیس دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی اخباری که شب گذشته اعلام شد طلبه جوان در اثر جراحت زیاد دار فانی را وداع گفت.

قاضی شهریاری در این باره گفت:متهم چندین بار سابقه بستری در تیمارستان را داشته و دچار اختلالات روانی است.

در حال حاضر متهم به قتل در بازداشت بسر می‌برد تا وضعیت روانی وی بررسی شود، این فرد همچنین به کمیته روانپزشک معرفی شده است.

جسد مرحوم برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و آلت قتاله که تیز بُر کفاشی است نیز کشف شده و تحقیقات در حال انجام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها