کد خبر: ۴۳۳۵۲۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۳ آبان ۱۳۹۶
مهدی زبیدی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر کشور با فسخ یک‌طرفه قرارداد خود با تیم استقلال خوزستان راهی پارس جنوبی جم شد تا با شکایت باشگاه قبلی خود مواجه شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهدی زبیدی، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر کشور با فسخ یک‌طرفه قرارداد خود با تیم استقلال خوزستان راهی تیم پارس جنوبی جم شد.

این اقدام زبیدی با واکنش باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان مواجه شد؛ آنها از این بازیکن شکایت کردند تا محرومیت 4 تا 6 ماهه در کمین این بازیکن باشد.

 زبیدی در ارتباط با آخرین وضعیت این پرونده می‌گوید: در حال حاضر منتظر رای کمیته تعیین وضعیت هستم.

وی ادامه می‌دهد: لایحه دفاعی و مدارک خود را به این کمیته تحویل داده‌ام و منتظر اعلام رای این کمیته هستم؛ باید دید کمیته تعیین وضعیت نسبت به این پرونده چه تصمیمی می‌گیرد؟

طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت اگر رای به سود باشگاه قبلی بازیکن صادر شود، بازیکن 4 تا 6 ماه محروم خواهد شد، و خسارتی را نیز باید پرداخت کند.

با ایجاد کمیته جدید تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون فوتبال، برخی از وظایف کمیته انضباطی این فدراسیون به کمیته جدید انتقال پیدا کرده که از جمله آنها می‌توان به تعیین تکلیف پرونده‌های مالی مربیان و بازیکنان فوتبال اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها