کد خبر: ۴۳۳۹۲۱
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۱۹ آبان ۱۳۹۶
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: اگر تا هفته آینده قرارداد رنوی فرانسه تعیین تکلیف نشود، مافیا را معرفی کرده و به مردم می‌گوییم چه کسانی خون آنها را می‌مکند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد منصوری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک، اظهار داشت: قرارداد رنوی فرانسه در ساوه می‌تواند بودجه استان را 2 برابر کرده و 6 هزار شغل مستقیم ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی افراد و مافیا با سنگ‌اندازی نمی‌گذارند این قرارداد اجرایی شود، افزود: قرارداد رنوی فرانسه در ساوه باید محقق شود ولی برخی از افراد که در بخش دولتی مشغول هستند سفره‌‌ای پهن کرده و از اجرای این طرح جلوگیری می‌کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس خاطرنشان کرد: مافیا نمی‌گذارد این طرح اجرا شود و اگر این مشکل تا هفته آینده حل نشود این افراد را در مجلس معرفی کرده و به مردم می‌گوییم چه کسانی خون آنها را می‌مکند.

منصوری با اشاره به اینکه در امسال باید شاهد رشد در همه زمینه‌ها باشیم، تصریح کرد: نباید همه تلاش‌ها را به علوم برتر معطوف کرد بلکه باید دنبال رشدی همه‌جانبه در همه علوم و حوزه‌ها باشیم.

به گفته وی اجرای اصل 44 قانون اساسی در کشور برای رشد صنعت بود اما صنعت بدست اهل خود نیفتاده و این امر باید در اسرع وقت رفع شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس اظهار داشت: شاید 95 درصد از صنایع صادرات ندارند و می‌توان با گرایش به خلاقیت و نواوری این مسیر را تسهیل کرد.

منصوری گفت: اگر اجرای اصل 44 قانون اساسی به همین منوال ادامه داشته باشد، قطعاً صنعت از پای در خواهد آمد.

وی با تأکید براینکه ضروری است توانمندی در جامعه افزایش پیدا کند، اضافه کرد: آموزش و پرورش کشور برای 50 سال قبل است و با این روند آموزشی نمی‌توان به خلاقیت و کارآفرینی در کشور دست پیدا کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: با مدرک و کاغذ نمی‌توان کارآفرینی کرد، زیرا کودکان باید از دوران ابتدایی تحصیل با کارآفرینی و خلاقیت آشنا شوند.

منصوری تأکید کرد: اگر مردم کارآفرین شدند و توانستند اشتغال ایجاد کنند یقینا جامعه نیز موفق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خلاقیت باید وارد صنعت شده و به صادرات ختم شود، بیان کرد: ما باید در کشور به درآمد برسیم و این هدف با ارزآوری و صادرات محقق خواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ادامه داد: خصوصی‌سازی به این معنا است که مدیریت در سود و ضرر شریک باشد، اما امروزه فقط در سود شریک هستند و این مسئله با جدیت در مجلس شورای اسلامی دنبال می‌شود.

منصوری در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز در حوزه موشکی پیشرفت خوبی داریم، تصریح کرد: همین امر سبب شده تا دشمنان ما در کنار یکدیگر قرار گرفته و تلاش کنند تا قدرت موشکی ایران اسلامی را محدود کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قدرت موشکی ایران در اوج قرار دارد و خیال محدود کردن این قدرت توسط دشمنان خیالی باطل است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس اضافه کرد: به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی نشان می‌دهد که بدخواهان نمی‌خواهند بار علمی و قدرت کشور افزایش پیدا کند.

منصوری با بیان اینکه قدرت دفاعی کشور در حدی است که می‌تواند بازدارنده همه دشمنان باشد، افزود: اگر روزی رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان جهاد بدهند همه مردم ایران با هوشیاری آماده جهاد خواهند بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها