کد خبر: ۴۳۴۱۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۲ آبان ۱۳۹۶
نماینده مردم اهر، هریس و ورزقان در مجلس خواستار استمهال وام زلزله‌زدگان سال 91 حوزه انتخابیه‌اش شد.

به گزارش پایگاه 598، بیت‌الله عبداللهی ضمن تسلیت درگذشت هموطنان در زلزله غرب کشور و یاد و خاطره زلزله‌زدگان سال 91 اهر، هریس و ورزقان گفت: از وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌شود، همانگونه که کتبا تعهد کرد نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشگاه 5 هزار نفری اهر، چمنی کردن میدان فوتبال هریس، تکمیل تنها سالن ورزشی روستای مینق هریس اقدام کند.

نماینده مردم اهر، هریس و ورزقان در مجلس افزود: شهرستان‌ها نیز به ورزش نیاز دارند و جوانان شهرستان‌ها نیز می‌خواهند برای آن‌ها سرمایه‌گذاری شود.

عبداللهی با بیان اینکه کشاورزان روستاها به سدهای کوچک معیشتی نیاز دارند،ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو و جهاد کشاورزی مردم را درک کنند؛ چرا که مشکل آب شرب و کشاورزی در روستاها جدی است چرا به این اقدامات اساسی رسیدگی نمی‌شود.

وی در تذکری به وزیر صنعت خواستار ایجاد شهرک صنعتی در منطقه خواجه شد و یادآور شد: مردم نمی‌توانند کشاورزی کنند و این زمین‌ها باید صنعتی شود.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه مردم منطقه اهر به عنوان مرکز ارسباران درخواست راه‌اندازی رادیو ارسباران را دارند، افزود: ارسباران منطقه‌ای قدیمی، تاریخی و فرهنگی است و در تاریخ ایران نقش اساسی داشته است که باید رادیو ارسباران به این منظور تاسیس شود.

وی ادامه داد:رئیس جمهور و بانک مرکزی چرا قانون را درباره زلزله‌زدگان سال 91 اهر و هریس رعایت نمی‌کنند و چرا وام آن‌ها استمهال نمی‌شود آیا درباره کرمانشاه و ایلام نیز می‌خواهند چنین اقداماتی انجام دهند؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها