کد خبر: ۴۳۴۳۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۶
حاشیه‌های مرحله نهایی لیگ برتر تمامی ندارد
فدراسیون کشتی روسیه به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده در صورتیکه طلب کشتی‌گیران این کشور از حضور در لیگ ایران پرداخت نشود در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران شرکت نمی‌کنند.
به گزارش پایگاه 598، حواشی مختلف مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد تمامی ندارد. پس از پیش کشیده ‌شدن ادعای زد و بندهای پشت پرده از سوی تیم‌های رقیب به سود یک تیم، بحث عدم پرداخت کامل طلب کشتی‌گیران روس از سوی تیم هلدینگ فراز یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد، دردسر جدیدی را برای فدراسیون ایجاد کرده است.
بهنام طیبی سرمربی تیم هلدینگ فراز قائمشهر درباره علت عدم پرداخت کامل طلب کشتی‌گیران روس اظهار کرد: «قرارداد ما با کشتی‌گیران روس براساس برد آنها بوده و هیچ تعهدی برای پرداخت طلبشان در صورت باختشان نداشته‌ایم!»
موضوعی که با واکنش شدید هادی حبیبی رئیس‌سازمان لیگ کشتی مواجه شد. حبیبی چندی پیش در این باره گفت: «این موضوع کاملا دروغ است چرا که قرارداد کشتی‌گیران خارجی با تمام جزئیاتش در سازمان لیگ موجود است و اصلا هیچ بندی درباره عدم پرداخت پول کشتی‌گیران خارجی در پی باخت در این قراردادها وجود ندارد مخصوصا اینکه روس‌ها بر خلاف گرج‌ها در بستن قرارداد بسیار دقیق هستند و ریز به ریز موارد را در قراردادهایشان می‌آورند.»
هرچند طلب باقیمانده کشتی‌گیران روس مبلغ نه چندان زیاد 6900 دلار است اما فدراسیون کشتی روسیه در نامه‌ای به فدراسیون کشتی ایران تاکید کرده تا زمانی‌که طلب کشتی‌گیران این کشور از حضور در لیگ ایران پرداخت نشود در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران شرکت نمی‌کنند و حتی اجازه نمی‌دهند کشتی‌گیران این کشور نیز برای نمایندگان ایران در این رقابت‌ها کشتی بگیرند.
با مشکلی که تیم هلدینگ فراز برای فدراسیون کشتی در راه برگزاری باشگاه‌های جهان بوجود آورده، باید دید آیا بهنام طیبی سرمربی تیم هلدینگ فراز قائمشهر و مسئولان این تیم به تعهد خود در قبال کشتی‌گیران روس عمل می‌کنند یا باید منتظر برخورد قانونی فدراسیون کشتی با این تیم باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها