أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۴۷۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۷ آذر ۱۳۹۶
به تازگی تصاویری از سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور روحانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌دهد وی با کفش بر روی فرش‌های زلزله‌زدگان و در چادرهای آنها حضور یافته است!

به گزارش پایگاه 598، به تازگی تصاویری از سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور روحانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌دهد وی با کفش بر روی فرش‌های زلزله‌زدگان و در چادرهای آنها حضور یافته است!

این اقدام که واکنش‌های وسیعی را برانگیخته در حالی است که سایر مسئولان از جمله حتی رهبر انقلاب نیز هنگام حضور در مناطق زلزله زده با پای بدون کفش در چادرهای مردم حضور می‌یافتند.

اظهارات چندی قبل جهانگیری مبنی بر بالا بودن تلفات مسکن مهر در زلزله کرمانشاه نیز که یک اظهار نظر غلط بود؛ حواشی و انتقادات مختلفی را متوجه دولت دوازدهم کرد.

*این رفتار ناصحیح مهندس جهانگیری متأسفانه در حالی رخ داد که دولتی‌ها به تازگی با طمطراق فراوان خبر تغییر در ساز و کار اطلاع رسانی دولت و انتصاب چهره‌های جدید در این ساختار را مطرح کرده بودند. اما معلوم نیست چرا کسی در بدنه مدیران ارشد دولت، تذکر و هشداری راجع به این رفتارهای ناصحیح و اشرافی به دولتمردان نمی‌دهد و آنها را نهی نمی‌کند.

خاصه اینکه طی چند هفته اخیر و پس از حادثه زلزله تلخ کرمانشاه‌، برخی رفتارهای مقامات دولتی  و البته مشاهیر اصلاح‌طلب از قبیل حضور در مناطق زلزله‌زده با حفاظت یگان ویژه و پیاده نشدن از خودروهای حفاظتی، رفتار سرد وزیر راه و شهرسازی با مطالبات یکی از زلزله زدگان، رفتار اخیر اسحاق جهانگیری و با کفش راه رفتن او روی فرش‌های مردم مورد انتقاد شدید در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

انتشار تصاویر کفش‌های آقای جهانگیری روی فرش زلزله‌زدگان که نوستالژی ماجرای دیدار رئیس‌جمهور از کارگران با ماشین شاسی بلند بود، در حالی است که مردم و افکار عمومی، در جریان زلزله کرمانشاه؛ برخی دیگر از مدیران کشور و از جمله فرماندهان سپاه و ارتش را دیدند که در میان آوارها و در کنار مردم حضور یافته بودند.

مردم همچنین امدادگران را نیز دیدند که خود با کمترین امکانات در میان زلزله زدگان و برای کمک به آنها حضور یافته‌اند.

جالب آنکه حتی به تازگی تصاویری از امیر اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا نیز منتشر شد که در مقابل یک مادر شهید زانو زده و چادر او را بوسیده است.

بدیهیست که در این فضا، انتشار تصاویر کفشهای آقای جهانگیری روی فرش‌های زلزله‌زدگان، بیانگر حقایق مهمی برای مردم باشد... رفتاری که یقینا جهانگیری اگر خود به جای زلزله‌زدگان بود هرگز آنرا برنمی‌تابید.


منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
۱
۰
افتخار ما حضور رهبر عزیزمان در مناطق زلزله زده با تمام صفای وجود و صداقت میباشد قطعاً فرماندهان محترم نظامی و دیگر عزیزان خادم ملت نیز از فرزندان ایشان هستند تا این حضرات تازه به دوران رسیده دولت
پاسخ
یه سید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
۱
۰
جای تعجب نیست آخه اینها با کفش نماز میخوانن و مختلط نماز جمعه یادتون نرفته
پاسخ
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
کفشتو در بیااااااااااااار
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
هر دم از این باغ بری می رسد.
پاسخ
علاء
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
سلام قربان کف پای آقام برم اونائب امام زمان(ع)است .جهانگیری را با رهبر عزیز مقایسه می کنید.
پاسخ
یابو علفی ازپشتکوه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶
سلام ؛ راست میگه بابا ؛ به رهبری توهین نکنید با من مقایسه اش کنید ؛ هرچند توهین به بنده می شود ؛ ولی حدود قرمز را رعایت کنید باتشکر
جدیدترین اخبار پربازدید ها