کد خبر: ۴۳۴۹۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۳ آذر ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه 598، سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت:متاسفانه بعد از بازی با فولاد ۳ بازیکن تیم ما اعلام کردند می‌خواهند به سربازی بروند که این کارها در فوتبال قشنگ و خوب نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی گفت: متاسفانه رفتارهایی شده که مجموعه ضربه خورد و روز گذشته هم این را در هیات مدیره گفتم. شما وقتی ۳ بازیکن را بخواهید از تیم بگیرید و ما تازه بعد از بازی با فولاد متوجه شدیم که این سه نفر سرباز هستند و با دو بازیکن دیگر ما به جز پهلوان صحبت کردند و آنها هوایی شده‌اند. این کارها کار خوبی نیست.من هنوز وقت نکردم با این سه نفر صحبت کنم ولی اصول این است که یک بازیکن از یک تیم بگیرند ولی اینکه به یکباره سه بازیکن از ما بگیرند تیم ما را به هم می‌زند.این سه نفر حتی اگر بروند من مشکلی ندارم ولی خود آقایان کلاه شان را قاضی کنند اگر یک بازیکن از آنها گرفته شود چه اتفاقی می‌افتد.

وی ادامه داد: سه بار با احسان پهلوان جلسه گذاشته‌ام و او می‌گوید خودم هم نمی‌دانم چرا شرایطم اینگونه است! شما از مهدی کیانی بپرسید چون من به او گفتم در تراکتورسازی بمانید و تاریخساز شوید برای مردم آذربایجان. به او گفتم همه سال‌هایی که برای تراکتورسازی زحمت کشید یک طرف و امسال یک طرف دیگر و آن زمان که پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی باز شد هر تصمیمی دوست دارید بگیرید. ما حتی بیانیه هم دادیم با توجه به مشکلات تراکتورسازی از این تیم امسال یار نمی‌گیریم. در فوتبال همکاران باید احترام یکدیگر را داشته باشند. از پورموسوی بپرسید که سالی که با استقلال خوزستان به آسیا رفت، او قبل از هر بازی با من صحبت می‌کرد و حتی معتقدم به مراتب فنی تر از من است اما به او تجربی کمک می‌کردم. 

وی در خصوص اینکه آیا در ذوب‌آهن می‌ماند گفت: اصلا در هیات مدیره بحث جدایی مطرح نبود و من نمی‌دانم مطبوعات چه نوشته‌اند. من قبول دارم نتایج خوب نبوده و نتایج در حد قلعه‌نویی نبود. یکسری ایرادها به من بوده که باید آنها را بپذیرم. یقینا مسئولیت فنی با من است و من بعد از بازی با پرسپولیس هم این حرف‌ها را زدم. هیات مدیره به دنبال علت یابی بود که من راهکارها را گفتم ضمن آنکه یکی از مشکلات همین ۳ بازیکن هستند که تمرکز کافی را نداشتند. چه بهتر بود این نفرات اول فصل می‌رفتند. بازیکنی که اول فصل به یک تیم برود ۴۰ روز وقت دارد که خودش را با شرایط تطبیق بدهد.اینها باعث می‌شود راندمان کاری بازیکن بالا برود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها