کد خبر: ۴۳۵۲۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۶
رئیس پلیس ‌راهور با بیان اینکه 29 استان کشور درگیر برف خواهد بود، گفت: پلیس در بیش از 100 گردنه برف‌گیر حضور خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس استان تهران، تقی مهری پیش از ظهر امروز در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی سال 96 کشور در آبعلی اظهار کرد: در ابتدا از تمامی ارگان‌ها که همانند سال گذشته همت کردند و در افتتاحیه طرح زمستانی سال 96 شرکت کردند قدردانی می‌کنم.

فرمانده پلیس ‌راهور ادامه داد: هدف از برگزاری رزمایش طرح زمستانی نظم بخشیدن به خدمات بهتر است.

مهری با بیان اینکه پلیس نیروهای امدادی و خدماتی از طرح نوروزی خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهند و در طرح زمستانی پایان می‌یابد، ادامه داد: طرح زمستانی از امروز آغاز و تا 20 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌ راهور خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات ناجا، ارگان‌های امدادی و خدماتی جمهوری اسلامی حضور در اربعین حسینی است که امسال تمامی ارگان‌ها در کنار هم بهترین خدمات را ارائه دادند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اتحاد دستگاه‌های امدادی و خدمات در زلزله کرمانشاه بود که تمامی ارگان‌ها دست به دست هم دادند و خدمات خوبی به زلزله‌زدگان ارائه شد.

فرمانده پلیس‌ راه کشور گفت: 29 استان در کشور درگیر برف خواهند شد و تمامی دستگاه‌ها باید حضوری فعال داشته باشند.

وی اضافه کرد: پلیس در بیش از 100 گردنه برفی کشور حضور فعال خواهد داشت و افتخار می‌کنیم در طول سال خدمات ممتازی به مردم ارائه شده است.

مهری خاطرنشان کرد: رانندگان حتماً وسایل گرمایشی و زمستانی مخصوصاً زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و تردد وسایل نقلیه از امروز بدون زنجیر چرخ ممنوع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها