کد خبر: ۴۳۵۲۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۲۱ آذر ۱۳۹۶
به نقل از کانال تلگرام 598
در حالیکه از فرط آلودگی هوا، شعاع دید در تهران امروز درساعت 1بعدازظهر  3.5 کیلومترست (در هوای سالم 16 کیلومتر) شهردار در حال بازدید از «خانه هنرمندان» است و عضو شورای شهر هم مشغول «کافه نادری بازی»...

‏می‌دانید چرا «مگامال»ها سالن سینما احداث می‌کنند؟ چون به عنوان «کار فرهنگی» مشمول معافیت مالیاتی می‌شود! می‌دانید کارمندان و کارگرانی که کل حقوق‌ یکسال‌شان به اندازه 5سانت از زمین «مگامال»ها نیست، تنها کسانی هستند که قبل از واریز مزد، مالیاتش را می‌پردازند؟

میدانید «مگامال» شهرک اکباتان قرار بوده  «فضای سبز» شود و حالا شده است پاتوق #مهتاب_کرامتی و #یادگار_امام و برند زارا و چهارتا گردن کلفت ته ریش‌دار که حتی اسم‌شان هیچ جا نیست، اما «صاحب مال» هستند؟

‏این طفیلی‌ها هم بخشی از پروژه‌های «فرهنگی» مگامال‌ها هستند که وظیفه‌شان پرت کردن حواس‌هاست که مبادا کسی بپرسد پشت مگامال‌ها کیست که میتواند19هکتار زمین را در تهران تصاحب و به ملک تجاری تبدیل کند.  19هکتارزمین تجاری برای «مگامال»،«فرصت عکس سلفی با سلبریتی‌ها»برای احمق‌های خوشحال!

‏از خانم #الهام_فخاری، عضو شورای شهر تقاضا می‌شود، بجای«کافه نادری»، درباره «مگامال» توضیح دهد که:
 
1️⃣  چرا 198هزار متر از زمینی که برای«فضای سبز»در نظر گفته شده بود،به شرکتی به نام «جهان» (فاقد سابقه عمرانی) واگذار شده است؟

2️⃣ چرا از سهامداران «مگامال» برای شفاف‌سازی در شورا دعوت نشده است؟

نادر فتوره چی

@www_598_ir


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها