أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۵۳۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۴ آذر ۱۳۹۶
وزیر بهداشت کشورمان که به دعوت وزیر بهداشت کره جنوبی و امضای چند سند همکاری در حوزه سلامت به این کشور سفر کرده است، پس از بازدید از بیمارستان یونسه ای سئول از خانم 'لی یونگ ئه' به دلیل عمل انسان دوستانه در کمک به زلزله زدگان غرب کشورمان تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، خانم 'لی یانگ آئه' با بازی هنرمندانه در سریال جواهری در قصر که در سال 2003 توسط کانال ام‌بی‌سی کره جنوبی تهیه شد در ایران به شهرت رسید.
شهرت این سریال در کشورمان باعث شد تا مستند این مجموعه تلویزیونی با حضور برنامه‌سازان ایرانی در کره جنوبی تهیه شود.

وزیر بهداشت در این مراسم با تشکر از اظهار همدردی و کمک های انسان دوستانه مردم کره جنوبی به ویژه خانم یانگوم! از تلاش های وی برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه قدردانی کرد.

وی گفت: یانگوم با بازی در سریال های مردم پسند و ارزشمند، در میان ایرانیان شناخته شده است. یانگوم ! نیز در این دیدار با تشکر از وزیر بهداشت ایران و همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران، از قدردانی وزیر بهداشت از وی تشکر کرد.

خانم 'لی یانگ آئه' دو هفته پیش 50 هزار دلار به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد.

به گزارش ایرنا، از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه ، استان های غربی کشورمان را لرزاند که در نتیجه آن حدود 530 تن جان باختند و افزون بر 12 هزار نفر هم زخمی شدند.

مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.

این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
بازیگرای ایرانی دیگه پا نمیدن به دولت ، برا همین رفتن و آویزون کره ای ها شدن...بعد چندماه بعد میبینی رفته پیش آنجولیاجان و از ایشون هم بخاطر خیرات دادنش تشکر میکنه....بیکی نیست بیاد بگه بابا اگه با مردم کوچه پس کوچه ایران عکس یادگاری بندازی بیشتر دوام میاری !
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
سفارتخانه های خارجی از زنان بی حجاب استفاده می کنند به بهانه اینکه سفارت خاک کشور آنها است. اما سفارت خانه های ایران در خارج از کشور گویا خود را خاک کشور میزبان می دانند!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها