أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۵۴۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۵ آذر ۱۳۹۶
حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خیلی دور از ذهن و شاید بتوانیم بگوییم غیرممکن است.
به گزارش پایگاه 598، محسن میردامادی فعال سیاسی اصلاح طلب گفتگویی با اعتماد داشته است که بخش هایی از آن در ادامه می آید: توجه نكردن به عدالت غفلت اصلاح‌طلبان بوده و برطرف نشده است. البته اين رويكرد در شعارهاي مهندس موسوي وجود داشت. اصلاح‌طلبان بايد به اين موضوع به عنوان يك مساله جدي نگاه كنند و نبايد صرفا مخاطبان‌شان روشنفكران باشند. در بحث‌ها و برنامه‌هاي اقتصادي بايد به طبقات پايين و رويكرد‌هاي عدالت‌طلبانه بيشتر توجه كنند. 

در دولت دوم روحاني حرف و حديث‌هايي در مورد اختلاف آقاي جهانگيري و روحاني شنيده مي‌شود. پيشنهادهايي هم مطرح شده كه آقاي جهانگيري استعفا داده و خود را براي انتخابات 1400 آماده كند. به نظر شما چنين پيشنهادي منطقي است؟ آيا اصلاح‌طلبان به تجربه تاريخي در مورد بحث استعفا توجهي ندارند؟

اين موضوع را چندان جدي نمي‌بينم. نزديكان آقاي جهانگيري موضوعاتي چون كمرنگ شدن نقش ايشان در دولت را تكذيب مي‌كنند. از سويي اگر قرار باشد جهانگيري براي 1400 كانديدا شود در دولت بودن يا نبودش چندان تاثيري ندارد. اين‌گونه نيست كه اگر جهانگيري از دولت بيرون بيايد در سال 1400 موقعيت بهتري داشته باشد. 

حمايت اصلاح‌طلبان از لاريجاني دور از ذهن است؟

حمايت اصلاح‌طلبان از لاريجاني در انتخابات 1400 خيلي دور از ذهن و شايد بتوانيم بگوييم غيرممكن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها