أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۵۹۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۰۸ دی ۱۳۹۶
تلاش ناکام حسودان!
این تجمع هایی که در مشهد و ... برپا شد، ربطی به دولت و سیاست های اقتصادی دولت ندارد! اگر شما هم کمی دقت کنید، می بینید که شعار غالب این تجمعات «مرگ بر رئیسی و مرگ بر قالیباف» هست چون همه بدبختی های مملکت زیر سر این دو نفراست! البته بعضی ها شعار«مرگ بر جلیلی» هم می دادند! چون واقعا نقش او هم در اوضاع امروز قابل انکار نیست!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسین شمسیان در کانال تلگرامی اش نوشت: این تجمع هایی که در مشهد و ... برپا شد، ربطی به دولت و سیاست های اقتصادی دولت ندارد!

اگر شما هم کمی دقت کنید،می بینید که شعار غالب این تجمعات «مرگ بر رئیسی و مرگ بر قالیباف» هست چون همه بدبختی های مملکت  زیر سر این دو نفراست!

البته بعضی ها شعار«مرگ بر جلیلی» هم  می دادند! چون واقعا نقش او هم در اوضاع امروز قابل انکار نیست! واقعا چرا جلیلی در مذاکرات فقط بیانیه خواند و کشور را به این روز سیاه انداخت!؟

ولی خدا می داند که این دولت خدمت گزار هیچ نقشی در نارضایتی مردم ندارد، هیچ نقشی!

اکنون هر نوع اعتراضی، حاصل حسادت جماعتی بیسواد است که چشم دیدن توفیقات وسیع دولت در رفع بیکاری و رساندن کشور به رشد 8 درصدی و کاهش تورم به نرخ منفی را ندارند! آنها به دروغ ادعا می کنند که تورم 50 درصد شده و حتی دروغ می گویند که تخم مرغ دانه ای 700 تومان شده!درحالیکه همگان می دانند و در ایام انتخابات هم اعلام شد که «با روحانی تا 1400 ،دوتا تخم مرغ 1400» و اساسا وعده تخم مرغ 700 تومانی در کار نبوده است!

البته این دروغ بستن ها تازگی ندارد، حتما شما هم مثل من به یاد دارید که روز 9 دی 88 همه مردم به امید دریافت سهمیه یکسال ساندیس به خیابان ها ریختند،الان هم بر اساس گزارش همان منابع موثق، مردم برای عرض تشکر و حمایت از دولت و خدمات غیر قابل وصفش به خیابان آمده اند!

چند روزی هم هست که فهمیدیم سلبریتی ها، مشتی آدم بی سواد وبی اراده اند که از جایی فرمان می گیرند تا علیه دولت کمپین #پشیمانیم به راه بیندازند! البته بعد از سخنان روشنگرانه جناب نوبخت، فهمیدیم که این خائنین به مردم اصلا رای نداده اند!

اگر عده ای به موسسه کاسپین معترض هستند،هیچ ربطی به دولت ندارد. چراکه حتی اگر بانک مرکزی به این موسسه مجوزی داده، مردم باید خودشان دقت می کردند تا متوجه نیت سوء و شوم مدیران موسسه مذکر بشوند و پول و سرمایه خودشان را در آنجا سرمایه گذاری نکنند!

اصلا تقصیر خود مردم است که در این اوضاع شکوفای اقتصادی، دنبال مفت خوری و سود گرفتن از بانک هستند و پولشان را در بانک های معلوم الحال و یا مشکوک الحال می خوابانند!

چرا نباید پول را در یک کار شرافتمندانه سرمایه گزاری کنید!؟ چرا مثلا با همان شرکت دختر مظلوم وزیر آموزش و پرورش سابق،شریک نمی شوید و پارچه و پوشاک به کشور قاچاق ببخشد، وارد نمی کنید!؟ چرا در این روزهای گرمی بازار ارز،مثل دختر آقا صفدر حسینی،مثل حسین فریدون و ... شما هم صرافی باز نمی کنید!؟

مردم قدردان خدمات و زحمات دولت هستند و اگر دوسال قبل در همین روزها، درگیر این بودند که با کمپین «نه به خرید خودروی داخلی» آنها را وادار به کاهش قیمت و افزایش کیفیت کنند، اکنون و در سایه آن توفیقات و همراهی همه جانبه دولت در نیل به آن اهداف، به «تخم مرغ» و قیمت جذاب آن مشغولند!

دولت خدوم هم به پاس قدردانی از مردم،تخم مرغ وارداتی را با قمیتی دور از انتظار عرضه کرد. حالا اینکه دولت یک شبه اینهمه تخم مرغ را از زیر کدام مرغ پیدا کرد و به بازار رساند به کسی ربطی ندارد! شاید به قول جناب جهانگیری، فرزند زحمتکش و تحصیل کرده یک وزیر دیگر،مشغول به یک تجارت شرافتمندانه باشد!

مهم این است که اوضاع اقتصادی مردم خیلی هم خوب است!

(چند ماه قبل در یادداشتی که در کیهان منتشر شد، هشدار دادم که جریانی در دولت، «عامدانه» در صدد ایجاد نارضایتی وسیع و عمیق در مردم و ایجاد ناآرامی اجتماعی است. ظاهرا آن اتفاق زودتر از موعد پیش بینی شده کلید خورده است!)

* حسین شمسیان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
۰
۳
رییسی خوب برنامه ریزی کردی حتما اینبار رییس جمهور خواهدی شد و دروان طلائی آقای احمدی نژاد باز خواهد کشت !!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
۰
۱
چقدر احمق است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۰۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
۰
۱
واقعا شرمنده ام
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
۱
۱
اخه یکی نیست به این احمق بگه که قضایای الان چه ربطی به رئیسی وقالیباف داره که مردم علیه اونا شعار بدن مگه تو انتخابات اینا انتخاب شدند که علیهشون رای داده بشه.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
۱
۰
درختی که چهار سال میوه نداده ، چهار سال دیگه هم میوه نخواهد داد، درود بر قالیباف درود بر رییسی
پاسخ
دریادل بصیر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
۱
۰
بسمه تعالی/
احمق!!!؟؟ عزیز ناشناس مطلب "زبان حال" است زبان حال کاخ نشینان و پاستورنشینان بی درد، نه نظر گوینده.
زود قضاوت نکن مطلب را تا آخر و با دقت بخون. صادقانه بگم اولش خودم هم به اشتباه افتادم و در خلوت خودم یه چیزایی هم نثارش کردم! که از این بزرگوار طلب حلالیت میکنم انشاالله عفو بفرمایند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها