کد خبر: ۴۳۶۱۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۴ دی ۱۳۹۶
شبکه چهار سیما برنامه‌های ویژه‌ای برای ایجاد فضای باز گفت‌وگو در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش پایگاه 598،پس از انتصاب مسعود معینی‌پور به عنوان مدیر جدید شبکه چهارم سیما، این شبکه ایجاد فضای باز گفت‌وگو درباره مسائل مختلف کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

در این راستا و طی روزهای گذشته و پس از بروز اعتراضات اقتصادی در برخی نقاط کشور‌ که در پی سوءاستفاده ضدانقلاب و معاندین و ایجاد آشوب‌ها و اغتشاشات و ناامنی و ناآرامی در حاشیه قرار گرفت، شبکه چهار برنامه‌های مختلفی را به صورت زنده روی آنتن خود برد.

ازجمله این‌ برنامه‌ها، برنامه پیش‌رو با اجرای بیژن نوباوه و با حضور ابراهیم فیاض جامعه‌شناس و استاد دانشگاه بود. برنامه مهمانخانه با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مجلس و اجرای امیرحسین مدرس از دیگر این برنامه‌ها بود. همچنین برنامه زاویه با حضور حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و حسن محدثی استاد جامعه‌شناسی دانشگاه چهارشنبه شب به صورت مستقیم روی آنتن شبکه چهار سیما رفت. در این برنامه‌ها مطالبات و خواسته‌های مردم از زاویه و نگاه فرهنگی، اجتماعی، حقوقی و ... مورد بحث و بررسی و تبیین قرار گرفت.

به گفته قائم‌مقام شبکه چهار سیما، ایجاد فضای باز گفت‌وگو در رابطه با مشکلات کشور و مسائل مبتلابه مردم و مطالبات عمومی در دستورکار شبکه چهار در دوره جدید مدیریتی قرار دارد و برنامه‌های گفت‌وگومحور این شبکه در آینده تقویت و متحول خواهد شد. این رویکرد همان حلقه مفقوده رسانه ملی برای پرداختن شبکه چهار به‌عنوان شبکه دانایی و خردورزی به مسائل انضمامی از منظر فضلای حوزه و دانشگاه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها