أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۶۲۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۶ دی ۱۳۹۶
هزینه آبونمان از قبض گاز حذف شد اما بند جدیدی به‌نام «هزینه خدمات مستمر» به آن اضافه شد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
United States
۰۰:۰۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
۰
۰
عجب گدای پر رویی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
۱
۰
دوماه نتونستم پول گاز رو بدم.خدا وکیلی نه اینکه نمی خواستم بدم.خدایی پول نداشتم.کرایه خونم رو هم اون روزا نتونستم بدم ولی صابخونه مردی کرد و حتی به روم هم نیاورد تا این ماه.ولی اداره گاز مثل فرفره اومدن و گاز رو قطع کردن و آبروی ما رو هم جلو همسایه ها بردن.ضایعمون کردن.یه عمر با بی پولی سرکردیم و آخ نگفتیم و آبرو داری کردیم.ولی همش باد فنا رفت.
این اتفاق همزمان بود با روزایی که گفته شده بود که داریم گاز رو بصورت خیریه و در طرح کمک به نیازمندان نروژی به نروژ و ارسال میکنیم.!!!
برا اینکه گاز رو وصل کنن هم ، دو روز طول کشید.هزینه بدهکاری و وصل مجدد گاز رو هم با فروش تنها بخاری منزل بدست آوردیم.
متاسفانه هنوز داریم خونه رو با کاز آشپزخونه گرم میکنیم و هزینه خرید بخاری دست دو هم نداشتیم.
فقط خواستم به اطلاع آقای زنگنه و آقای روحانی و آقای جهانگیری و آشنا و...برسونید که اگه ما 13 دی اومدیم برا راهپیمایی فقط و فقط و فقط و فقط بخاطر آقای خامنه ای اومدیم.چون ایشون عشق ما ندارهاست.اگه تمام مال و اموالمون رو هم قرار باشه از دست بدیم تا ناراحتی به چشم ایشون نیاد دریغ نمیکنیم.جونمون رو هم فدای ایشون و خط ایشون میکنیم.
این رو نوشتم تا کسانی که به روحانی و خط فکری ایشون رای دادن بدونن که ما بدبخت بیچاره هایی که نه حزب سیاسی سرمون میشه نه چپ و راست سیاسی سرمون میشه داریم از دست مسولینی که با رای شما روی کار میان چه بدبختیهایی میکشیم.امیدوارم که از فرست "رای دادن"ی که بعد از هزاران سال به مردم ایران(شیعه،سنی،مسیحی،...)رسیده درست استفاده کنیم و دوباره به زمان ماقبل تاریخ برنگردیم.
امیدوارم بتونید جوابگوی ما بدبخت بیچاره ها باشید.
امیدوارم که همگی بتونید و بتونیم جوابگوی خدا باشیم.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
۰
۰
قبض گاز آذر آپارتمان ما 25640 ریال بهای خود گاز شده بود ولی با احتساب بقیه آبشن ها به 68540 رسیده بود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
۰
۰
لعنت بر کسانی که این ملت باوفا و نجیب را اذیت می کنند. از غرق شدگان در استخر فرح عبرت بگیرید. شما هم روزی خواهید مرد و باید جواب بدهید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها