کد خبر: ۴۳۶۳۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۸ دی ۱۳۹۶
روشی که حسام الدین آشنا در پیش گرفته و نیروهای نظام را پیش روی هم قرار می دهد؛ سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ... کرباسیان هم در پیش گرفته بود و وزارت اطلاعات را مقابل سپاه پاسداران و سپاه را مقابل وزارت اطلاعات، قوه محترم قضائیه را مقابل وزارت اطلاعات و حالا می خواهند مردم را مقابل نظام قرار بدهند؛ با این اقدامات می خواهند روی کارهایشان سرپوش قرار دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کانال تلگرام بولتن نیوز، روشی که حسام الدین آشنا در پیش گرفته و نیروهای نظام را پیش روی هم قرار می دهد؛ سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ... کرباسیان هم در پیش گرفته بود و وزارت اطلاعات را مقابل سپاه پاسداران و سپاه را مقابل وزارت اطلاعات، قوه محترم قضائیه را مقابل وزارت اطلاعات و حالا می خواهند مردم را مقابل نظام قرار بدهند؛ با این اقدامات می خواهند روی کارهایشان سرپوش قرار دهند.

حقوق های نجومی، قاچاق کالا، خوردن سپرده های مردم، پاسخگو نبودن و ارجاع دادن مردم به نهادهای دیگر و همه اینها مقوله ای است که این جریان در پیش گرفته است. انحراف و فتنه با هم در آمیخته شده و هر زمان موقع رسیدگی به پرونده های آنها می شود، این جریانات را به راه می اندازند.

مدتی با پرونده سازی برای مسئولین و افراد فرا فکنی می کنند، الان هم که کار به جاهایی رسیده که باید نسبت به اعمالشان پاسخگو باشند، با سوء استفاده از جریان اعتراضی مردم و آشوب های خیابانی که نمی خواهیم بگوییم مستقیما در راه اندازی آن نقش داشته اند، از پاسخگویی فرار می کنند.

جریان فتنه و حضور احمدی نژاد در بهم ریختن افکار عمومی از این قبیل است؛ آقای جهانگیری در ابتدای دولت، دولت قبل را می زند ولی قبل از راه افتادن آشوبها ایشان یک سخنرانی می کند و می گوید این چه عملی است که هر رئیس جمهوری که می آید به رئیس جمهور قبل حمله می کند. اینها همه عواملی است که باید از سوی نهادهای مسئول بررسی شود و به اصل ماجرا بپردازند.

اینها را گفتیم. قبل از به راه افتادن آشوب ها و بیشتر شدن مشکلات اقتصادی کشور نیز به مسئله قاچاق کالا، ریشه های آن، دلایل به انحراف کشیده شدن اقتصاد کشور و تعطیلی کارخانه ها هم پرداختیم ولی در نهایت و باوجود تمام اسناد قضایی و رسمی که در اختیار داشته و داریم، دهانمان را بستند و بولتن نیوز را به خاطر بیان واقعیتهای مستند، تعطیل کردند.

چنان که می بینیم، تخلفات گسترده اقتصادی و سوء استفاده ها، ریشه در چپاول بیت المال توسط برخی گروه های قاچاقچی دارد و الان هم که همه چیز برملا شده، تصمیم گرفته اند نهادهای نظام و مردم را مقابل هم قرار دهند و از آب گل آلود ماهی بگیرند و تخلفات گسترده خود را در این بین به فراموشی بسپارند.

آقای آشنا بدان! همه بیدارند و می دانند به چه مشغولید. آقای کرباسیان! مردم و نهادهای مسئول بیدارند. اینها به دنبال این هستند تا با اعتراضات مردمی، بر روی کارهای خود سرپوش بگذارند. حقوق های نجومی، سپرده ها، قاچاق کالا، وامهای کلان، تخلفات در بانک سرمایه و موسسه نور و ... همه و همه، مواردی هستند که باید بهتر مورد بررسی قرار گیرند؛ البته نهادهای ناظر به جد به ورود کرده اند، اما با این دسیسه ها سرعت بررسی ها و برخوردها را کاهش داده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها