کد خبر: ۴۳۷۲۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
مشاور امیرآبادی فراهانی نماینده مردم استان قم در مجلس از تشکیل کارگروه تحقیق و تفحص از معادن استان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حمیداورعی در این خصوص اظهار کرد: به دنبال گزارشات رسیده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه معادن کشور طرح تحقیق و تفحص از معادن دردستور کارمجلس قرار گرفت و پس از تصویب نمایندگان مسئولیت استان قم به امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هییت رئیسه مجلس واگذار شد.

وی بیان کرد: متاسفانه حوزه معادن کشور به حیاط خلوت برخی سودجویان تبدیل شده و افراد و شرکت‌هایی بدون توجه به ضوابط اداری و با زد و بندهای اقتصادی سرمایه های هنگفتی را به جیب زده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به تاکید نماینده مردم قم مبنی بر دفاع از حقوق مردم و نظارت دقیق بر اجرای قوانین، موفق شدیم کارگروه تحقیق و تفحص استان قم را در ذیل دفتر نماینده مردم قم با ترکیبی از افراد مومن، متعهد و متخصص با سابقه تحصیلات علمی و دانشگاهی و نیز تجربی در معادن گردهم بیاوریم که بیشترین تمرکز این گروه  بر نحوه واگذاری ها و بهره برداری معادن است.

وی از شهروندان و به ویژه ساکنین بخش‌ها و روستاها خواست تا گزارشات و شکایات خود را به دفتر نماینده قم به آدرس خیابان توحید بین کوچه 7 و 9 تحویل دهند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها