کد خبر: ۴۳۷۲۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۰۹ بهمن ۱۳۹۶

صرفه جویی در هزینه ها برای تمامی گردشگران و مسافران حرفه ای یک موضوع پر اهمیت است که ممکن است شما از این افراد مستثنا نباشید. این افراد سعی می کنند با انجام چند ترفند این هزینه ها را کاهش دهند. جاینت سعی دارد با دادن چند راه کار به شما کمک کند تا بتوانید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید.

  1. 1. از طریق سایت ها و به صورت آنلاین بلیط رزرو کنید

اگر شما همچنان به این معتقد هستید که باید بلیط هواپیما را به صورت سنتی و از طریق آژانس های هواپیمایی تهیه کنید باید بگویم که شما شانس خرید بلیط ارزان هواپیما را تقریبا از دست خواهید داد. اما در دنیای اینترنت به دلیل رقابتی که بین آژانس های گردشگری وجود دارد آژانس ها با پایین آوردن نرخ قیمت ها سعی دارند بلیط بیشتری نسبت به رقبای خود بفروشند و این فرصت بسیار خوبی برای شماست تا بتوانید بهترین و ارزان ترین بلیط را باشرایط مناسب و عالی تهیه کنید.

استفاده از سایت های اینترنتی این مزایا را دارد که شما در هر لحظه ای از شبانه روز می توانید بلیط رزرو کنید و دیگر نیازی نیست برای رفتن به آژانس های مسافرتی مسافت طولانی را طی کنید یا در ساعات اداری مرخصی بگیرید می توانید در خانه یا در محیط کار تنها با وارد کردن مقصد و تاریخ انتخابی خود همه پروازهای موجود در معتبرترین ایرلاین های دنیا چک کنید و با کمترین زمان مراحل پرداخت و تکمیل فرایند خرید را انجام دهید و بلیط رزرو کنید.

  1. 2. در زمانبندی سفر خود انعطاف داشته باشید و بهترین زمان را انتخاب کنید

گاهی بهتر است بلیط خود را صبح زود رزرو کنید که اگر خدای نکرده پرواز کنسل شد بتوانید پرواز دیگری را جایگزین کنید. اما اگر در ساعات پایانی روز، بلیط خود را رزرو کنید با کنسل شدن پرواز شانس پرواز در آن روز را از دست خواهید داد و مجبور به پرواز در روز بعد و یا روزهای بعدی خواهید شد و منجر میشود تا هزینه ی بیشتری پرداخت کنید.

  1. 3. خرید بلیط را به آخرین لحظات موکول نکنید

اگر شما قصد سفر در تعطیلات و پیک سفر را دارید خرید بلیط را به لحظات آخر موکول نکنید و سریع تر بلیط رزرو کنید. گاهی صبر کردن برای تهیه بلیط های لحظه آخری شاید کار مناسبی نباشد و باعث شود پروازها پر شوند و شما شانس خرید بلیط ارزان را از دست بدهید و مجبور شوید برای تهیه بلیط هزینه بیشتری پرداخت کنید

  1. 4. به ایرلاین خاصی وفادار نباشید.

در پروازهای داخلی و بین المللی خیلی به دنبال نام و برند خاصی نباشید گاهی برخی ایرلاین های دیگر می توانند هزینه مناسب تری داشته باشند و شما می توانید با بررسی هزینه ها بلیط رفت و برگشت به صورت یک طرفه یا دوطرفه مناسب بگیرید.

5.انتخاب خود را محدود نکنید.

همیشه خرید بلیط های چارتری نمیتواند بهترین گزینه با کمترین هزینه باشد گاهی می توانید با چک کردن سایت جاینت بلیط با هزینه ی مناسب در پروازهای سیستمی آن جستجو کنید و انتخاب خود را در بلیط های چارتری محدود نکنید.

  1. 6. از تخفیفات استفاده کنید

گاهی با عضو شدن در خبرنامه ها وکانال های سایت ها و آژانس های گردشگری می توانید فرصت های بهتری برای خرید بلیط های ارزان هواپیما ایجاد کنید. به تخفیفاتی که آنها دارند توجه کنید گاهی اوقات آنها تخفیفات و مزایای ویژه ای برای خرید بلیط های اینترنتی دارند که شما با عضو در کانال های آنها میتوانید از این تخفیفات مطلع شوید. سامانه هوشمند جاینت علاوه بر کانال تلگرام و اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم می کند که با عضو شدن در باشگاه مشتریان آن با هر بار رزرو اینترنتی بلیط یک امتیاز برای شما در نظر گرفته می شود که به مرور زمان این امتیازات می توانند تخفیفاتی برای شما ایجاد کنند. با این اوصاف از قرعه کشی های این سایت هم غافل نشوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها