أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۷۳۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
یادداشت میهمان؛
سید محمد مهدی موسوی
در روزهای اخیر به بهانه انتشار معدود تصاویری از دخترانی که با ژست های خاصی بر روی یک سکو و بلندی، حجاب نیم بند خود را که معمولاً روسری است بر می دارند، رسانه های بیگانه همچون بی بی سی، سی ان ان، دویچه وله و رسانه های ضدانقلابی چون رادیو زمانه، رادیو فردا و کانال های تلگرامی چون آمدنیوز و ... به صورت عجیبی به این موضوع پرداخته اند به گونه ای که ذوق زدگی مفرط آن ها از چنین مسایلی به گونه ای است که به تعبیر برخی از فعالان رسانه ای شاهد پروپاگاندای جالبی در این باره هستیم.

این که در حال حاضر برخی کانال ها و سایت های معاند از تعابیری چون نوع رفتار خاص دختران خیابان انقلاب ، ذوق مرگ شده اند، باید از آن ها پرسید به راستی دختران کدام خیابان انقلاب؟!

همان خیابان انقلابی که در همین ایام دهه فجر همچنان یکی از بزرگترین نمادهای حق طلبی شهیدان گلگون کفن وطن است یا خیابانی که برخی عناصر فریب خورده در آن در قضایای فتنه سال 78 و 88 و البته 96 به خیال خود با سردادن برخی شعارهای ساختارشکنانه به دنبال جمع کردن بساط نظام اسلامی بوده و هستند؟!

به راستی کدام خیابان انقلاب؟! همان که برای به ثمر نشستن انقلاب، جوانان و رهگذرانش خون خود را بر زمین ریخته شده دیدند و حتی آثار کف دست خون آلود شهدای بهمن 57 و ترورهای ناجوانمردانه منافقین در دهه 60 بر روی خیابان هایش است و با این حال از آرمان های خود پا پس نکشیدند یا خیابان انقلابی که ...؟!

واقعیت آن است که از مدت ها پیش متاسفانه عده ای بیشتر از سر لجاجت و البته دچار شدن به آفت جاهلیت مدرن، ملعبه و بازیچه معرکه رسانه ای بدخواهان این کشور و نظام شده اند و در این میان عده ای جاهلانه تر در فضای مجازی آن ها را به خیال خود پوشش داده و حمایت کرده و بازنشر می دهند و با نوشتن توئیت ها و گذاشتن پست هایی در شبکه های اجتماعی، آب به آسیاب دشمنی می ریزند که فراتر از نظام سیاسی حاکم، با مردم آزادی خواه و حقیقت طلب ایران اسلامی مشکل دارد.

این روزها در فضای مجازی، با عناوین و عباراتی چون "چهارشنبه های سفید" ، "مخالفت با حجاب اجباری" و ... روبرو هستیم که از سوی برخی فعالان رسانه ای جیره خوار نظام سلطه نیز بازتکرار می شود ، با این خواب و خیال که قدمی به سهم خود در مخالفت با انقلاب اسلامی بردارند و حال آن که نظامی که توانسته در طول چهار دهه از عمر خود، انواع و اقسام بحران ها و فتنه ها را پشت سر گذاشته و با وجود همه دشمنی ها و عداوت ها ، کماکان با قدرت سرپا بایستد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب بعد از چهل سال از طرد استبداد داخلی، مظهر استعمار خارجی امروز یعنی آمریکا را از منطقه اخراج کند، با این حرکات مضحکانه عده ای فریب خورده، تضعیف نمی شود.

با این وجود، خطری که در این بین احساس می شود، ناظر به تلاش عده ای برای قبح زدایی از بی حیایی ها و بی عفتی هاست که نباید نسبت به این قضیه به ویژه با تکیه بر امکانات فضای مجازی غفلت کرد، به خصوص در قضایای اخیر که در آستانه دهه فجر و ایام حزن آمیز فاطمیه این بی حیایی ها و پرده دری ها صورت می گیرد.

متاسفانه بر اثر غفلت ما و فریب خوردگی لجاجت آمیز هنجارشکنان کار به جایی رسیده که در همین روزها بعضی از مسافران خارجی نیز به بهانه اعتراض به تاخیر و یا تعطیلی فرودگاه های بین المللی، حجاب از سر برداشته اند و به این وسیله به قوانین و عرف جامعه ما بی احترامی می کنند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
۱
۱
اینکه عده ای ساده لوح - و شاید هم مغرض- می گوید حجاب وقتی زیبا است که اختیاری باشد مثل اینکه بگویید زیبایی کلاه کاسکت به اختیاری بودن آن است. و یا زیبایی در این است که خود مردم بفهمند نباید مواد مخدر مصرف کنند. یا خود مردم بفهمند بیمه چیز خوبی است. تو باید بفهمی اصلا فلسفه وضع قوانین این است که بسیاری از کارها هر قدر هم عاقلانه باشد توسط عده ای انجام نمی شود و سبب آسیب رسیدن به خودشان و جامعه می شود. در اینجا است که آن کار عاقلانه باید توسط عقلای چامعه به صورت قانون در آید.
پاسخ
یابو علفی ازپشتکوه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
بنام خداسلام علیکم؛این عرض بنده اینست که : بایا جان - آقا جان - این حجاب میراث ملی ما ایرانی هاست - چطور ؟ زمان هخامنشی ها عکس سکه هاو آثار باقی مانده آنها را ببینید - زنان ما محجبه بودند - ( البته نه به حالت چادر یا چاقچول -مانند حجاب گوینده ای خبر سینما یا این خانم سحرقریشی و شبنم قلی خانی آنطوری حجاب داشتند )ولی حجاب داشتند - آنوقت این یونانی ها که مارا وحشی می نامیدند؛ چه وضع مبتذلی داشتند -بعضی مجسمه های باقی مانده از ایشان را ببینید -فرار می کنید از این مجسمه ها ؛ بنده زبان بسته« وبا این سطح عقل که دریابو ها می باشد »ازبی حیایی اینها چندشم شده ومی شود خجالت کشیده ومی کشم - التماس دعا باتشکر
ناشناس
United Kingdom
۰۱:۲۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
۲
۱
ملت ایران همه یک خواسته اصلی دارند و ان استعفای دولت بی کفایت و رئیس جمهور ان است
دختران خیابان انقلاب و چهارشنبه های سفید و نقد معصومین و غیره همگی برای به حاشیه بردن خواسته اصلی است
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۶:۴۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
۱
۰
باید یکبار برای همیشه مشخص شود چرا ازبین اینهمه اجبارهای قانونی در کشور وجود دارد فقط حجاب است که مورد حمله است و باید اختیاری شود اما مثلا هیچ کس به اجباری بودن بیمه شخص ثالث اعتراض نمی کند یا مثلا به اجباری بودن قوانین راهنمایی و رانندگی. هر ند دلیلش واضح است. شیطانها تصمیم دارند خانواده ها را متلاشی کنند. هر قانون و اجباری از نظر آنها قابل پذیرش است و زیر بار هر ولایتی می رود الان قانون خدا و ولایت الله.
باید مشخص شود چگونه است که روسری یک گرمی و یک لباس گشاد و راحت چرا اینقدر برایشان سخت است اما سنگینترین آرایشها و پوشیدن تنگ ترین لباسها برایشان کاری راحت است!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها