أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۷۹۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۱۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
سخنان آتشین ابراهیم حاتمی‌کیا پس از دریافت سیمرغ:
ابراهیم حاتمی‌کیا پس از دریافت سیمرغ بلورین گفت: من افتخار می‌کنم فیلمی ساختم درباره مدافعان حرم. افتخار می‌کنم که برای ساختن این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم.
به گزارش پایگاه 598، ابراهیم حاتمی کیا بعد از دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی  گفت: سلام عرض می‌کنم. ممنونم از محبت داوران عزیز. من فیلمساز وابسته و فیلمساز نظامم. من افتخار می کنم از کسانی حرف می زنم که باورشان دارم. سی سال است روی این سن می آیم و برایم اولین بار نیست .

دلم می خواهد از بچه های سازمان اوج تشکر کنم . دوستانی که زحمت می کشند و واژه سربازان گمنام امام زمان را باید به آن‌ها اطلاق کرد.  متاسفم که می شنوم برخی از همکاران از جمله ایشان (رضا رشیدپور) واژه سازی می کنند و فیلم های ارگانی و نهادی و سازمانی می گویند . من افتخار می کنم فیلمی ساختم درباره مدافعان حرم. افتخار می کنم که برای ساختن این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم. افتخار می کنم از سوی بچه های سپاه که زحمت کشیدند و امثال من را رشد دادند، حمایت شدم. 

حاتمی کیا گفت: اگر خانه سینما به محل کارآفرینی تبدیل شود، من کارآفرینم چراکه یک سال در کنار گروه سازنده فیلم بودیم و  رزق به آنها رساندیم. امثال آقای رضا رشیدپور واژه هایی می سازند که در سازمان صدا  و سیما باب می شود. اعتراض می کنم به تلویزیون زیرا افرادی دعوت می‌کنند که باید از این نوع نگاه دفاع کنند اما به یکباره  به اپزیسیون تبدیل می شوند از مسئولین شبکه سه و دو شکایتم را به خدا می برم بابت رفتار زشت شان در این مدت که با فیلم روا داشتند.

وی در خاتمه تاکید کرد: سردار سلیمانی برای به وقت شام گریست. اف به کسانی که گفتند به وقت شام فیلم کمدی است. من غصه می خورم در جایی هستم که اینجا نگاهداری و محافظتش دست بچه‌هایی است که در  به وقت شام به آن ها اشاره شد . این لجبازی را به خدا شکایت می برم. این نگاه نگاه زشتی است برای این مملکت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
۲
۰
شجاعت ستودنی دربرابر ظلم.زنده باشی سرباز نظام.
پاسخ
صمد از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
۲
۰
آفرین به این شیرمرد. دلاور فداکار کاش نمایندگان مجلس بجای سلفی حقارت گرفتن نزد حاتمی کیا زانو میزدند و سالها شاگردی میکردند تا آبروی انقلاب حفظ شود. و بجای برجام برجام کردن و امید و تدبیر واهی فکری برای آلودگی هوا و بیکاری جوانان داشت.
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
گروهی در مملکت که در صدا و سیما هم هستند همان فرهنگ غرب را به خورد مردم میدهند و رنگ و لعاب اسلامی به ان میزنند و متاسفانه بسیاری از مردم از این بی فرهنگی ها استقبال میکنند و فکر میکنند که جوابی است به مفاسد اقتصادی در مملکت که بسیاری از مسئولین رده بالا در ان دست دارند در حالیکه به دلیل مخالفت و مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید از مبارزه با بی فرهنگی غافل شد همان بی فرهنگی که امروز مردم را بسیار تحت تاثیر قرار داده و این همان فرهنگ کثیف غرب است که عاقبتی بسیار وحشتناک تر از عاقبت مفاسد اقتصادی هم در این دنیا و هم در اخرت خواهد داشت .
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
درود بر تو ابراهیم حاتمی کیا سرباز دلاور جبهه فرهنگی شما نه نتها از دست سردار رشید اسلام جایزه دزیافت کردی که صد البته افتخار بزرگی است بلکه از خانواده معزز شهدا و ملت شریف ایرا ن شایسته دریافت بهترین هدایا که خالصانه ترین سلام ها و درود و قدردانی ها هستی دعای خیر مومنین بدرقه راهتان باد .
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۰۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
جائ الحق وزهق الباطل باطل رفتنی بلکه نابودشدنی است هرچند دوسه روزی مجری وصدای دولت واپوزسیون باشد.....
پاسخ
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
متاسفانه بار نظام اسلامی وانقلاب روی دوش قلیلی از افراد گمنام است .
نه فقط شکایت شبکه دو وسه سیما ,نه فقط تلویزیون باصطلاح فرهنگ ساز فقیر از فرهنگ که همه همه جا مدیران نا کارآمد , پول پرست رو گرفتن ودریغ از کمترین کار سازنده .روز به روز هم این تنبلی وبی عاری را رواج می دهند
یک مرد پیدا نمی شه یک تسویه اساسی بکنه چهار تا وزیر با لیاقت جوان خوش فکر بی تکبر واهل کار ارزشی ومومن مثل وزیر ارتباطات بیاره مملکت رو درست کنه ؟
پاسخ
یابو علفی ازپشتکوه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
بنام خداسلام علیکم - من وتمام ایل وتبارم «از تیره خر سانان )وبالاخص مادربزرگ گرامی ام - خانم - لیلون «در شبهای برره»-دشمن آقای حاتمی کیا هستیم
پاسخ
عمار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
همیشه اینگونه بوده ، امنیت دل بعضی ها را زده
. کور وکر می شوند . کدخدا خواه می شوند .بیمار می شوند ...............
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها