کد خبر: ۴۳۸۹۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه باید با ملت ایران با کرامت، رفتار و صحبت کرد، گفت: کم عقل خواندن منتقدان به مصلحت رئیس‌جمهور نیست.
به گزارش پایگاه 598، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به کم‌عقل خواندن منتقدان دولت توسط حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت: کم‌عقل خواندن منتقدان در تضاد با آرمان‌های اسلام و جایگاه والای ریاست جمهوری است.

وی با تأکید بر اینکه این گونه ادبیات از مقام اول اجرایی کشور حقیقتاً به مصلحت کشور و شخص وی نیست،‌ اظهار داشت: رئیس‌جمهور باید سمبل اخلاق، عدالت، گذشت و مهربانی باشد، البته نسبت به دشمنان نظام و انقلاب از جمله استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باید بسیار قاطع و سختگیرانه صحبت کرد.

زاهدی با اشاره به این که با ملت ایران باید با کرامت، رفتار و صحبت کرد،‌ گفت: همه دولت‌ها در همه جای جهان منتقدینی داشتند، اما استفاده از این واژگان منزلت ریاست جمهوری را پایین می‌آورد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: منتقدین آقای روحانی کم‌عقل نیستند، بلکه از بهترین‌های نظام و انقلاب و افرادی فرهیخته و دارای علم و آگاهی هستند، اما استفاده از واژه کم‌عقل و بی‌عقل در تضاد با آرمان های اسلام واقعی و جایگاه والای ریاست جمهوری است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها