کد خبر: ۴۳۹۰۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
یادداشت؛
امینی خواه
جریان لندنی جریان بسیار پردامنه و مرموزی است. از طرفی تقیه را انکار می کنند و از طرفی سالیان سال به برکت تقیه در ایران پایگاه های مختلف زده اند.
طی ماه های اخیر به برکت کنار رفتن نقاب فرزند لیدر این جریان ، چهره واقعی آنها نیز نمایان تر شد.

سید حسین شیرازی فرزند سید صادق شیرازی در پی اهانت به رهبر معظم انقلاب تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. در پی این بازداشت ، جریان لندنی تمام توان رسانه ای خود را برای رستاخیزی علیه نظام اسلامی به کار گرفت ؛ که به جز یکی دو اجتماع محدود در یکی دو شهر عراق ، چیز دیگری عایدشان نشد.

این شد که تصمیم گرفتند هسته مرکزی خود در لندن را فعال کنند. این هسته فحاش و تفرقه افکن ، مریدان یاسر الحبیب (شیخ هتاک و سرشناس عراقی) هستند.

یاسر الحبیب‌، روحانی خوش پوش و زشت گویی است که سابقه اهانت های بی نظیری به ساحت مراجعی چون مرحوم آیت الله العظمی بهجت را در کارنامه دارد. او ، آیت الله بهجت را مرتد و بی دین خوانده بود.

طیف ایرانی جریان لندنی همیشه سعی بر فاصله گذاری با مواضع رادیکال یاسر الحبیب داشت و تحرکات او را بی ربط به بیت سید صادق شیرازی می خواند.

امشب به برکت حماقت طیف یاسر الحبیب و به داعیه حمایت از سید حسین شیرازی ، آستین مشترک دست های آلوده داخلی و خارجی به نمایش آمد.

حمله به سفارت جمهوری اسلامی در لندن ، اعلان رسمی خروج این جماعت بر جمهوری اسلامی و پایان تقیه مداراتی ایشان با نظام است.

اما یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشت این است که سید حسین شیرازی روابط بسیار حسنه ای با جریان لیبرال داخلی داشت. اکنون عرصه بر مسئولان لیبرال تنگ است ؛ چرا که از طرفی باید نسبت به یکی از شرکای استراتژیک خود (جریان شیعه لندنی) تبری کنند و از طرفی روابط خود با دولت بریتانیا را در آستانه بحران می بیند.

ماجرای سفارت ایران در لندن را باید به فال نیکو گرفت که تشت های زیادی را از لب بوم به پایین پرتاب خواهد نمود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها