أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۱۷۳۶
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در گفتگو با شبکه الجزیره با اشاره به اینکه واشنگتن جرات حمله نظامی به ایران را ندارد از پاسخ بی درنگ به هر گونه اقدام تجاوزکارانه آمریکا خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: هر گونه اقدام تجاوزکارانه آمریکا در آبهای خلیج فارس با واکنش مستقیم و بدون درنگ روبرو خواهد شد.

وی افزود: انصارالله یمن با طرح اروپا برای آتش بس در ماه رمضان موافقت کرد اما ریاض با این طرح مخالفت کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران بیان کرد: واشنگتن جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و سیاست تحریم ها  سیاستی شکست خورده است.

شمخانی گفت: برنامه موشکی ما غیر قابل گفتگو است و ما به توسعه توان دفاعی خود ادامه خواهیم داد. ما به حمایت از حماس، جهاد اسلامی و حزب و کل محور مقاومت ادامه خواهیم داد.

وی افزود: آماده شروع گفتگو سازنده و عقلانی با سعودی ها بدون هیچ پیش شرطی هستیم.

وی  بیان کرد: از سوریه عقب نشینی نخواهیم کرد و حضور ما در آنجا با درخواست دولت سوریه است. رژیم صهیونیستی پیام آشکاری دریافت کرد مبنی بر اینکه هرگونه تجاوز به سوریه،‌با واکنش و پاسخ قاطع و کوبنده روبرو خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها