أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۱۷۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
مدیر برنامه‌های مهاجم سنگالی استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن ارائه کرد.
به گزارش پایگاه 598، طی روزهای اخیر شایعه حضور مامه تیام در تیم‌های الهلال عربستان و الکویت کویت مطرح شد اما هیچکدام از این اخبار توسط باشگاه استقلال تائید نشد.

مدیران باشگاه استقلال با علم به این موضوع که تیام یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد سعی دارند وی را به هر شکل ممکن متقاعد کنند تا در این تیم بماند.

روزبه مدیر برنامه‌های مامه تیام در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط این بازیکن گفت: تیام با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد و هر باشگاهی می‌تواند با این بازیکن مذاکره کند زیرا این بازیکن با پرداخت 200 هزار دلار می‌تواند از استقلال جدا شود. البته این را هم بگویم که تیام به شدت به استقلال علاقه مند شده و اولیوت او برای انتخاب تیم استقلال خواهد بود. با توجه به اینکه چند باشگاه در خاور میانه خواهان جذب این بازیکن هستند تیام انتظار دارد که برای رقم قرارداد فصل آینده اش با باشگاه استقلال به توافق برسد

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیام از باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد دارد یا خیر گفت: باشگاه الهلال پیشنهاد رسمی به تیام نداده  اما در کویت به این بازیکن پیشنهاد خوبی ارائه کرده‌اند. باشگاه الکویت خواهان جذب این بازیکن است و حاضر است 3 میلیون دلار به وی پرداخت کند یک میلیون از این رقم را شیخ کویت تقبل کرده است. در حال حاضر برای تیام مساله مالی مهم نیست زیرا این بازیکن به خوبی با جو استقلال و هوادارانی که دارد آشنا شده و می‌داند که در این تیم شرایط بهتر خواهد بود.

مدیر برنامه‌های تیام تاکید کرد: ما می‌دانیم هیچ باشگاهی در ایران نمی‌تواند چنین رقمی را به تیام پرداخت کند، ولی این بازیکن انتظار دارد باشگاه شان وی را رعایت کند، او هم در این صورت در استقلال باقی خواهد ماند.

وی در پایان گفت: قرار است آقایان افتخاری و توفیقی امشب برای مذاکره با ما و تیام راهی ترکیه شوند و امیدوارم مذاکرات طرفین به خوبی پیش برود و تیام هم در استقلال ماندنی شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها