أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۱۷۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت‌وگویی را با رسانه‌های ترکیه‌ای انجام داده و درباره غیبت تیم ملی ترکیه در جام جهانی ۲۰۱۸ و گروه ایران در این رقابت‌ها و البته مقایسه مسی و رونالدو به صحبت پرداخته است.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردوی آمادگی خود به کشور ترکیه سفر کرده و قرار است دیدار دوستانه‌ای با تیم ملی فوتبال این کشور برگزار کند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با سایت ترکیه‌ای، ابتدا درباره تیم ملی فوتبال ترکیه به صحبت پرداخت و اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ترکیه، همیشه تیم قدرتمندی بوده است و در گذشته افتخارات خوبی را به دست آورده و باعث تعجب و شگفتی من هم شده است که ترکیه نتوانسته به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یابد. ترکیه کشور فوتبالی محسوب می‌شود و غیبت این تیم در جام جهانی ناراحت کننده است. امیدواریم که در آینده تیم بهتری را از ترکیه شاهد باشیم. همین طور از فدراسیون فوتبال ترکیه برای این که امکانات خوبی برای ما ایجاد کردند که در این کشور اردو بر پا کنیم تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه، اضافه کرد: گروه ما در جام جهانی، گروه بسیار سختی است و بازی‌های دشواری را پیش رو داریم. با این حال تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست. تنها هدف ما این است که بتوانیم در روسیه تاریخ سازی کنیم. در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. ما هم هدف‌مان که صعود به دور دوم جام جهانی است را در سر داریم.

کی‌روش که قبلا سابقه هدایت پرتغال را در کارنامه داشت، درباره تیم ملی فوتبال کشور و کریستیانو رونالدو، گفت‌: پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ است و به همین خاطر من فکر می‌کنم پرتغال در کنار آلمان، اسپانیا، فرانسه و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی محسوب می‌شوند. البته انگلیس، آرژانتین و سوئیس تیم‌های قدرتمندی در اختیار دارند. کریستیانو رونالدو هم در تیم ملی فوتبال پرتغال حضور دارد که بهترین بازیکن جهان محسوب می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان صحبت‌های خود و در پاسخ به این سوال که کریستیانو رونالدو بهتر است یا لیونل مسی؟ در این باره توضیح داد: من فکر می‌کنم که عادلانه نیست که این مقایسه را انجام دهیم، چون هر دو بازیکن، از بازیکنان بزرگ هستند. این مقایسه به این معنا است که شما یک شاهزاده را با یک پادشاه مقایسه کنید. دنیای فوتبال به شاهزاده‌ها و پادشاهان زیادی مثل مسی، رونالدو و صلاح نیاز دارد.

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها