أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۱۷۷۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: هیچ محدودیتی برای مردم در بحث تابعیت‌ها وجود ندارد و محدودیت‌ها مربوط به مقامات و مدیران دوتابعیتی است.
به گزارش پایگاه 598، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نگارش نامه توسط نمایندگان خطاب به ایرانیان خارج از کشور، گفت: رصد و محدودیت اشخاص دوتابعیتی تنها مشمول مقامات و مدیران می‌شود و شهروندان از این قاعده مستثنی هستند.

وی با اشاره به برخ شایعات درباره اعمال محدودیت برای ایرانیان خارج از کشور و شهروندان دارای تابعیت مضاعف، اظهار داشت: شهروندان به این شایعات توجه نکنند چرا که هیچ محدودیتی برای مردم نخواهد بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا نمایندگان مجلس نامه‌ای خطاب به ایرانیان خارج از کشور نوشتند تا اطمینان به ایرانی‌ها داده شود که محدودیت و مشکلی برای آن‌ها پیش نخواهد آمد.

پیش‌تر خبرگزاری فارس طی خبری اعلام کرده بود، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که برخی از آن‌ها از اعضای هیأت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها هستند، نامه‌ای خطاب به ایرانیان خارج از کشور نوشته‌اند.

هدف از نگارش نامه نمایندگان که پس از تدوین گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها تهیه شده، اطمینان به ایرانیان خارج از کشور برای تردد به کشورمان عنوان شده بود.

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرده بود که در این نامه که قرار است روز‌های آینده به امضای جمع بیشتری از وکلای ملت برسد خطاب به ایرانیان خارج از کشور تأکید شده که صاحبان، علم، سرمایه و سایر اقشار مردم به راحتی می‌توانند به خارج کشور سفر کرده و مجدداً به ایران بازگردند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها