کد خبر: ۴۴۲۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی:
یاداشت روز گذشته الیاس نادران از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در حالی در سایت آقای احمد توکلی منتشر گردید که مملو از تهمت و جملات توهین آمیزی در خصوص شخصیت ها بزرگ و عالم انقلاب اسلامی بود. حال امروز الیاس نادارن در حرکتی شتاب زده گویی فهمیده است که چه تهمت هایی را روانه یاران دیرینه انقلاب اسلامی نموده است و در توضیحاتی سراسیمه به ماست مالی نوشتار پیشین خود پرداخته است.
به گزارش پایگاه 598، یاداشت روز گذشته الیاس نادران از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در حالی در سایت آقای احمد توکلی منتشر گردید که مملو از تهمت و جملات توهین آمیزی در خصوص شخصیت ها بزرگ و عالم انقلاب اسلامی بود.

او در قسمتی از این یادداشت آورده بود که: " اختلاف میان اصولگرایان واقعی و ناکامی مقتدرانه و یک رنگ آنها برای رسیدن به مجلس، در حالی است که جریان موازی اصولگرائی با تمام قوت در حال شکل گیری است و به نظر میرسد پس از ناکامی های چند باره جریان انحرافی، اتاق فکر این نحله منحرف ، تمام ظرفیت های خود برای تشکیل چنین جریان موازی را بکار گرفته است.

این جریان موازی توسط کسانی در حال شکل گیری است که نه اخراجی دولت بلکه جدا شده از دولت هستند و با ماموریت از راس گروه انحرافی، تشکیل جریان موازی اصولگرائی را کلید زده اند و البته در این راه نیز برخی ناآگاهانه و حتی با خوش نیتی همراه این جریان شده اند. با تسامح و در بهترین حالت می توان گفت که نگاه این جریان موازی به مجلس نهم سکوی پرشی برای ریاست جمهوری است و البته در تحلیل نگران کنده تر بیم آن می رود که این جریان موازی به فراتر از ریاست جمهوری بیاندیشد. مقابله با شکل گیری چنین جریان خطرناکی باید در دور دوم انتخابات کلید بخورد ."

حال امروز الیاس نادارن در حرکتی شتاب زده گویی فهمیده است که چه تهمت هایی را روانه یاران دیرینه انقلاب اسلامی نموده است و در توضیحاتی سراسیمه به ماست مالی نوشتار پیشین خود پرداخته است.

وی در توضیحات خود آورده است: " ضمن تشكر از همه آنها كه اينجانب را مورد لطف قرار داده و اظهار نظر كرده‌اند و عذرخواهي نسبت به دوستان متدين و انقلابيم كه خاطر شريفشان آزرده گرديد، نكاتي را تقديم مي‌دارم:

۱- انتخابات در تهران در درجه‌اي از اهميت قرار دارد كه همواره بر آرايش سياسي و مديريتي مجلس تاثير گذار بوده است. تاكيد بنده بر جستجوي سازو كار وحدت بوده و اينكه انتقال اين اختلافات و خدشه‌ها به داخل مجلس آنرا از كارآمدي دورتر خواهد كرد. وحدت از آن درجه اهميت برخوردار است كه بايد انعطاف كافي داشت و بنده اعلام كرده بودم كه به اين منظور حاضرم كنار بروم .

۲- هشدار ديگر بنده نسبت به غفلتي بوده كه در جبهه متحد صورت گرفت. بعد از ماجراي تلخ مجلس ششم همواره تاكيد بر اين بوده است كه افرادي كه موجب كاهش اقبال به ليست مي‌شوند در ليست قرار نگيرند و درخواستم اين بود كه در اين مرحله و بخصوص براي تهران ليست اصلاح شود و لو آنكه اين كار يكطرفه صورت گيرد.

۳- تعدادي از نامزدهاي اختصاصي جبهه پايداري در حوزه تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر داراي صلاحيت مي‌دانستم، به آنها راي داده‌ام و به ديگران هم توصيه كردم راي بدهند.

۴- تلاش ديگرم اين بود كه نسبت به سوء استفاده احتمالي جريان انحرافي از اختلافات بين اصولگرايان توجه داده باشم كه مطلب بدرستي تبيين نشد. به هر حال اگر جببه متحد اصولگرايان و جبهه پايداري خطر فتنه و انحراف را جدي مي‌دانند نبايد در عمل كاري كنند كه منجر به سوء استفاده يا تطهير اين دو جريان شود.

۵- نامزدهايي به مرحله دوم راه ‌يافته‌اند كه متعلق به جريان اصولگرايي نيستند و يا منشاء اختلاف بين اصولگرايانند. در چنين شرايطي دو كار مي‌توان كرد: نخست آنكه هر يك از دو گروه با برآورد پيروزي در مرحله دوم بر همان ليست مرحله اولشان اصرار كنند. در اين صورت احتمال بالايي وجود دارد كه افراد خارج ار مجموعه اصولگرايان و يا مورد اعتراض به مجلس راه‌ يابند و همه مسببين – بنده باشم يا ديگران- بايد پاسخگو باشيم. راه دوم اين است كه دو مجموعه اصولگرا بر مبناي شاخصهاي اصولگرايي ليست واحدي ارائه كنند كه در اين صورت موفقيت اصولگرايان در كسب اعتماد مردم قريب به يقين است حتي اگر به حذف افرادي مثل بنده منجر شود.. علاوه بر آن بخشي از آسيب‌هاي بوجود آمده در مرحله اول جبران و تشكيل كارگروههاي تخصصي براي تعيين راهبردها و اولويتهاي مجلس نهم را ممكن مي‌سازد. "

به هر صورت آقای نادران که در نوشته خود جبهه پایداری را وحدت شکن، تکرو و بی اخلاق می داند بهتر است قبل از ارسال نوشته های خود به رسانه هایشان مراقب باشند تا همان مواردی را که به جبهه پایداری منتصب می کنند دامن ایشان را نگیرد تا بعد برای توجیح و ماست مالی نوشته خود دست به نوشتن اصلاحیه و تکذیبیه نزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۶
۱۶
حالا که عذرخواهی کرده شما هم دیگه تو سر این جانباز اسلام(آقای نادران یک دست ندارد)نزنید.
بند آخر و خصوصا خط آخر را در کمال بی اخلاقی نوشته اید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
اخه برادر من این چه حرفیه شما میزنید!یکی بیاد هر کاری خواست انجام بده هر چی خواست بگه بعد بگیم چون مفسر قران و مجاهد دین و مبارز نستو هست جوابش رو نداد.
در مورد بند آخر هم باید گفت که"حقیقت تلخ است"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
در مقابل فتنه و قتنه گر که اومد و رفتو خراب کاری کرد و خدا رحم کرد و جمع شد و رفت و ... بعضی ها هنوز حاضر نیستن یک کلمه محکوم کنن سرانش و بعد جالبه که میان از حرکت انحرافی یک لولو میسازن باهاش چماق میسازن میزنن تو سر هر کی که سر راه رسیدن به اهداف شونه
اینم خودش یک نوع توهم بود دیگه !!! نبود اقای ....؟
dolatehagh.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
این اقای نادران همون کسی بود که مکرر به رحیمی هم تهمت میزد انگار این اقا به گفتن اراجیف عادت کرده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۴
نادران اگر کلا از اول حرف نمیزد سنگین تر بود . واقعا چرا باید به امثال این آدم رأی داد ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۱۶
۲
پایداری همیشه جواب می دهد
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۴
۰
آقای نادران مگر کل کسانیکه در لیست 50 نفره دور دوم خارج از دایره اصولگراییند (آنهم در رتبه های بالای لیست) چند نفرند که اینطور امکان رای آوری آنها را جدی جلوه می دهید؟!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۶
۱
این ا قا یان این یک چشمه را شگرد خو د دارند مانند اقای کا زرو نی یک اتهام نارو ا و شا یعه علیه جبهه پا یدار ی دز زمان انتخا بات رو اج می دهند و بعد می گو یند ببخشید اشتباه شد
پاسخ
فرشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۱
امثال این آقایان برای رسیدن به صندلی سبز و کینه های بی دلیلشان دست به هرکاری میزنند . اینها حتی برای امثال آیت الله مصباح و آیت الله خوشوقت ارزشی قائل نیستند و لیاقت نمایندگی مجلس را ندارند . لابد تا چند وقت دیگه با گستاخی تمام حامیان این جبهه را منحرفین و ضد انقلاب می نامند . ان شاءالله در دور دوم مردم با قدرت این تشنگان قدرت را کنار میزنند .
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۴
۹
من خودم وقتی نظر ایشون رو خوندم خیلی ناراحت شدم و لی وقتی این بنده خدا عذر خواهی کرده دیگه نباید بی اخلاقی کرد
پاسخ
کویری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۶
۱
اقای لنکرانی واعضای جبهه بایذاری را سلام برسانید وبفرمایید مردم به صداقت شما اعتماد کردنند و نتیجه اش را درانتخابات دیدید اگر بخواهید با متحد لیست مشترک بدهید مطمینا باشید مردم در مورد شما نظرشان بر میگردد .برای مردم جای سوال است چرا باید فرد در یک گروه نماینده داشته باشد.ان وقت حا لا که رای ها را انالیز میکنند دم از وحدت میزنند ...(ما برای مشرق هر جه نظر دادیم که نزد بیبنم شما انصافتان چقدر است)
پاسخ
رهسپار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱
بسمه تعالی باید از همین الان خودمان را برای انتخاب دوره دوم آماده کنیم به فرموده امام راحل عظیم الشانمان نخواهیم گذاشت انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد زنده باد جبهه اصولگرایان پایدار !
پاسخ
حمزه
UNITED STATES
۱۱:۵۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۲
۱۲
معذرت خواهی ایشون قبوله انشاءالله

خدا همه‌ ما رو به صراط مستقیم هدایت کنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها