کد خبر: ۴۴۲۹۴۲
زمان انتشار: ۰۱:۲۹     ۰۵ تير ۱۳۹۷
جام جهانی ۲۰۱۸
دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال در گروه B جام‌جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 به وقت تهران با سوت کاسرس داور اهل کشور پاراگوئه در ورزشگاه موردوویا شهر سارانسک آغاز شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا ایران با 4 امتیاز و ایستادن در رده سوم گروه خود با جام بیست‌ویکم خداحافظی کند.
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، تیم ملی کشورمان در یک دیدار فوق حساس برابر تیم ملی پرتغال به میدان رفت.

ترکیب ایران

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری, مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، مجید حسینی، رامین رضاییان و سردار آزمون 

ترکیب پرتغال

پاتریسیو، سدریک سوارس،  په‌په، ژوزه فونته، رافائل گوئریرو، ویلیام کاروالیو، آدرین سیلوا، ژوائو ماریو، ریکاردو کوارشما، کریستیانو رونالدو و آندره سیلوا

 

در دقیقه 2 بازی ضربه کریس رونالدو را بیرانوند دفع کرد. در دقیقه 9 بازی عزت اللهی و بیرانوند در تصاحب یک توپ با هم برخورد کردند که باعث درگیری لفظی کوتاهی بین آن‌ها شد. بیرانوند در دقیقه 13 یک خروج ناموفق داشت و توپ از دستانش سر خورد. ضربه کاشته رونالدو در دقیقه 16 به دیوار دفاعی ایران خورد و به کرنر رفت.

در دقیقه 19 بازیکن پرتغال روی حاج صفی پشت محوطه جریمه خطا کرد. ضربه رامین رضاییان زد و توپ با فاصله یک متری از دروازه پاتریسیو به بیرون رفت. ضدحمله خطرناک ایران در دقیقه با مصدومیت گلر حریف پس از برخورد با امیری همراه شد. ضد حملعه سریع ایران در دقیقه 32 باعث شد تا گریرو روی جهانبخش خطا کند و از داور کارت زرد بگیرد. سانتر خطرناک حاج صفی روی این ضربه خطا را سعید عزت اللهی با ضربه سر به سمت دروازه پرتغال هدایت کرد که پاتریسیو در مسیر توپ قرار داشت و به راحتی توپ را در اختیار گرفت. در دقیقه 40 شوت رونالدو از پشت محوطه جریمه در اختیار بیرانوند قرار گرفت.   پرتغال در دقیقه 44 با گل فوق‌العاده کوارشما به گل رسیدنیمه نخست بازی با نتیجه تساوی یک بر صفر به سود پرتغال به پایان رسید. 

با شروع نیمه دوم در دقیقه 49 رونالدو در محوطه جریمه به زمین خورد که داور دستور به ادامه بازی داد اما کمک داور باعث شد تا نظر داور عوض شود و برای پرتغال پنالتی بگیرد. رونالدو پشت توپ قرار گرفت. بیرانوند ضربه بیرانوند را به زیبایی گرفت. آفرین به بیرانوند. میلاد محمدی در دقیقه 56 به جای حاج صفی به بازی آمد.

در دقیقه 65 بازی شوت رونالدو با فاصله زیاد از دروازه ایران به بیرون رفت. جهانبخش در دقیقه 70 از بازی خارج شد و قدوس به جای او به بازی آمد. در دقیقه 71 ضربه قدوس به شکلی خطرناک به بیرون رفت. کریم انصاری فرد جای عزت اللهی به بازی آمد. در دقیقه 73 صحنه مشکوکی در محوطه پرتغال اتفاق افتاد اما داور نه پنالتی گرفت و نه درخواست کی‌روش برای بازبینی صحنه را قبول کرد. در دقیقه 80 بازی کریس رونالدو ضربه‌ای به پورعلی گنجی زد  که داور با بازبینی صحنه به او فقط یک کارت زرد نشان داد. داور برای نیمه دوم 6 دقیقه وقت اضافه گرفت. بالاخره ویدئو چک به کمک ایران آمد و داور برای ایران پنالتی گرفت. کریم انصاری فرد ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.طارمی در دقیقه 94 هر چه آرزو داشتیم به باد رفت. طارمی توپ را به بیرون زد. ایران با تساوی مقابل پرتغال 4 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و از صعود به دور حذفی بازماند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها