کد خبر: ۴۴۴۰۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۸ تير ۱۳۹۷
نماینده اصلاح‌طلب حامی دولت گفت: برای ریاست‌جمهوری آقای روحانی، همه ما مایه گذاشتیم. خدا می‌داند که از روی مردم شرمنده‌ایم. خدا می‌داند که من از روی مردم خجالت می‌کشم. این همه به استان‌ها رفتیم و وعده دادیم اما به محض اینکه ۴ سال دوم آقای روحانی آغاز شد، ببینید چه شده؛ فاجعه‌ای در حال رخ دادن است.
به گزارش پایگاه 598، پروانه سلحشوری یکی از پرحاشیه‌ترین نماینده‌های مجلس و کسی که در ایام انتخابات تلاش زیادی برای پیروزی روحانی کرده بود، روزگذشته در مصاحبه با یکی از سایت‌های خبری وابسته به دولت (انتخاب) به بررسی ناکامی دولت در مدیریت بازار و مبارزه با فساد پرداخت.

به گزارش رجا سلحشوری در بخشی از این مصاحبه درخصوص ماجرای ثبت سفارش غیرقانونی 6500 خودرو با بیان اینکه «گفته شده است برای وارد کردن این همه خودرو، ۲۷ روز وقت لازم است» گفت: «برای ریاست‌جمهوری آقای روحانی، همه ما مایه گذاشتیم. خدا می‌داند که از روی مردم شرمنده‌ایم. خدا می‌داند که من از روی مردم خجالت می‌کشم. این همه به استان‌ها رفتیم و وعده دادیم که دوره دوم دولت آقای روحانی نیز مانند دوره اول خوب خواهد شد؛ اما به محض اینکه ۴ سال دوم آقای روحانی آغاز شد، ببینید چه شده؛ فاجعه‌ای در حال رخ دادن است. همه را هم نمی‌شود به گردنِ بیرون انداخت. ارز و سکه از کجا توزیع می‌شود؟ این رانت ۴۲۰۰ تومانی را چرا ایجاد کردند؟ من کارشناس اقتصادی نیستم، اما می‌دانم که این یک رانت برای گروه‌های خاص بود».
اشاره سلحشوری به وعده‌های بی‌اساسی بود که او در سفرهای تبلیغاتی به مردم داده بوده است. به طور مثال سلحشوری در 25 اردیبهشت سال گذشته دراستان فارس گفته بود: «اصلاح‌طلبان عوام فریب و دروغگو نیستند. اصلاح‌طلبان عکس مار نشان نمی‌دهند و راست راست در چشم مردم دروغ نمی‌گویند. شما همیشه نشان داده‌اید که مدافع اصلاحات بوده‌اید و هستید و این بار آقای روحانی را با اکثریت آراء به پاستور خواهید فرستاد. ما رای می‌دهیم که ان‌شاالله پس از آرامشی که در جامعه می‌بینیم شاهد رونق اقتصادی با همت شما و مسئولان خواهیم بود. ما به کسی رای می‌دهیم که سید اصلاحات او را‌ تایید کرده است. ما گرامی می‌داریم یاد هاشمی را، درود می‌فرستیم بر خاتمی عزیر و سلام می‌کنیم به روحانی».

پیش از این مصطفی کواکبیان از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دهم نیز گفته بود به خاطر ضعف عملکرد تیم اقتصادی دولت خجالت می‌کشد در انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری از روحانی حمایت کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها