کد خبر: ۴۴۴۷۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
به دنبال پیام تشکر روحانی از ولی‌الله سیف؛
طرفداران روحانی که تا پیش از این به هیچ کس اجازه انتقاد از دولت را نمی‌دادند اینک به اشتباه خود در انتخابات پی برده‌ و آتش پرخاش‌هایشان دامن دولت را گرفته است.

سرویس سیاسی پایگاه 598؛ هرچه زمان می‌گذرد تاثیر رویکردهای اشتباه حسن روحانی در مدیریت کشور بیشتر نمایان می‌شود، از طرفی حامیان انتخاباتی دولت نیز با مشخص شدن ناکارآمدی تیم اجرایی کشور به اشتباه خود پی برده‌ و زبان به انتقاد از دولت گشوده‌اند.  

شرایط نابسامان اقتصادی میطلبد که رئیس‌جمهور در بین مردم حضور یابد و در قبال وضعیتی که بوجود آمده به آنان پاسخ دهد، با این حال گفته می شود مشاوران دفتر ریاست جمهوری شدیداً با چنین اقدامی مخالفند چرا که به اعتقاد آنان مقبولیت روحانی در یک سال گذشته به پایین ترین حد ممکن رسیده و اگر او در بین مردم حضور یابد ممکن است مراسم سخنرانی به صحنه اعتراضات مبدل شود.

پس از برکناری ولی‌الله سیف از ریاست بانک مرکزی، حسن روحانی طی پیامی، عملکرد پنج ساله او را شایان تقدیر قلمداد کرد و وی را مدیری سالم و ارزشمند نامید.


روحانی در پیام تشکر خود بدون اشاره به فسادها و تخلفات گسترده‌ای که طی چند سال گذشته در موسسات مالی و اعتباری انجام شده است ادعا کرد ولی‌الله سیف در دوران مدیریش با تمام توان در مسیر مبارزه با فساد گام برداشته است!! وی در پیام خود قید می‌کند که "نام ولی الله سیف بخاطر مبارزه با فساد در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد".

صفحه اینستاگرام روحانی مدیا پیام تشکر رئیس جمهور از ولی‌الله سیف را منتشر کرد اما با واکنش های بسیار تندی از جانب مخاطبین مواجه شد.

           

طرفداران روحانی که تا پیش از این به هیچ کس اجازه انتقاد از دولت را نمی دادند اینک به اشتباه خود در انتخابات پی برده‌اند و آتش پرخاش‌هایشان دامن دولت را گرفته است.

در ادامه واکنش کابران اینستاگرام به پیام تشکر روحانی از ولی‌الله سیف را می‌بینید؛ لازم به ذکر است که بسیاری از دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام "روحانی مدیا" در ذیل این پیام، فحش‌های رکیکی علیه رئیس جمهور کامنت کرده‌ و خود را بخاطر رای دادن به روحانی سرزنش نموده‌اند.







































وحید عزیزی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها