کد خبر: ۴۴۵۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
برخی فعالین جریان اصلاحات طی یک دستورالعمل ویژه قصد دارند در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه تهران با تمرکز بر روی یکی از کاندیدا با استفاده از نام وی سبد رای خود با انتخابات تک گزینه‌ای افزایش دهند.

محدوده، برخی از فعالین جریان اصلاحات طی یک دستورالعمل ویژه قصد دارند در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه تهران با تمرکز بر روی یکی از کاندیداهای منتقد دولت با استفاده از نام وی سبد رای خود با انتخابات تک گزینه ای افزایش دهند.

بنابراین گزارش، اصلاح طلبان که بعد از شکست و عدم حضور تعدا بالایی از کاندیدهای مورد نظر خود در مرحله نخست انتخابات در نقاط مختلف کشور به این نتیجه رسیده اند که به دلیل رقابت درون گفتمانی اصولگرایان شانسی برای حضور چشم گیر در بهارستان نخواهند داشت و به همین دلیل با انتخاب علی مطهری به عنوان گزینه یک نفری برای افزایش رای وی تلاش خواهند کرد.

بر اساس این گزارش ، به نظر می رسد بعد از انصراف حمید رضا کاتوزیان اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده اند که گزینه هایی نظیر "سهلا جلودارزاده" و "علیرضا محجوب " هم شانسی برای ورود به خانه ملت را نداشته و تنها گزینه مورد اعتماد آنها علی مطهری است .

این در حالی است که چند روز قبل از برگزاری انتخابات هم اصلاح طلبان طی دستورالعملی از بازوی رسانه ای خود خواسته بودند که در فضای مجازی اینگونه تبلیغ کنند که اصلاح طلبان ضمن شرکت در انتخابات تنها گزینه علی مطهری را به عنوان نشان دادن اعتراض خود در برگه های رای خود بنویسند.

گفتنی است اصلاح طلبان چندی پیش در یک جلسه محفلی تصویب کرده بودند که در غیاب نمایندگان جریان اصلاحات باید نام "علی مطهری" را به عنوان مظهر مخالفت با نظام به اذهان معرفی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها